Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Caroline Olsson - 25 juli 2009 14:31

Idag hade jag tänkt att bara chilla...
Ska ju försöka komma upp i tid & åka till päronen som åker till Stockholm, så jag kan passa deras vovve & hus  =0)


Här e han som bebis på julafton 2009









 


Siten heter egentligen Ascott, men döptes av mig till siten eftersom han var en sån liten skit, hehe... På bebisspråk blir ju lille skiten till "liiille siiiiiteeen"...
Siten har blitt stooooor
Nu e han ju dock en aning större.... jahh... Men i mitt knä ska han, om jag så ska knäcka ryggen  :D

I varje fall... hade jag tänkt mig en lugn dag med en bok, ett 200gr amigo & en halvliter cola.... Men icke!
När jag handlade mitt lilla godis frågade Lone om jag ville va med & spela kubb på gräsplätten lite senare...  Ja, va fan! Tänkte jag...
Kunde ju va trevligt, hehe!
Tydligen hade de andra fått för sig & åka in till stan tidigare, så det blev lite mys för mig, Lone & Madde istället.  Passade egentligen mig bättre, hehe!

Sen öppnade givetvis himlen sig, så då fick vi springa hem till Lone  =0)
Efter en stund kom hela grabbgänget från byn & hälsade på, o sen promenixade jag hem när de andra åkte in till stan.... Pallar fan inte ränna på stan förjämnan längre...   Fast ibland e det ju såklart balla balla hehehea!!


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards