Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Caroline Olsson - 5 augusti 2009 12:43

Igår kom Rebben vid 21-draget     =0)
I vanliga fall kränger vi som fanken när vi kollar film, men jag hade lite efterverkningar från migränen och hon hade nyss tränat, så det blev lite geisha, marabou amigo & givetvis lite coca!!! Muhahaha!!

Kollade på "The uninvited"... Hyfsad faktiskt, med en liten twist på slutet, hehe!
När det va en halvtimme kvar började vi beklaga oss och menade på att vi va sååååå smarta! Vi räknade ju ut vem som va "boven" redan i början, men ICKE! Vi hade fel, hehe! Så den va ganska bra iaf...

Sen fick jag lite nackmassage, minsann  :-D
Behövdes verkligen!!
Så fult... Man får ju ha nåt "smörj" och när hudkrämen inte funkade kom jag på den brilianta idén att ta lite grejer från nattuksbordet, hehe...
Jag va ju säljare innan, så jag hittade minsann en gammal flaska glidmedel med äpple, mmmm!! SÅ det fick duga...
Efter en stund hade också det torkat och jag kom att tänka på en annan falska "X-men" som stod i uterummet eftersom jag smörjer gångjärnen på den dörren med det *fniss*   Ja, vadå? Det va ju det främsta säljargumentet! Glider som tusan, kan användas som silikondroppar i håret OCH det smörjer knirrande gångjärn!!  hahahaha.... Ja... hrm.......

På tal om det står flaskorna kvar på soffbordet & jag kunde gott behöva en knådning idag oxå om nån känner för det  ;0)


Som vanligt hade vi "asball" & snickade om allt mellan himmel & jord, dock blev det mkt snick om badtunnan där det vankas bad på fredag  :)
Och resten e vår lilla hemlis!! Hihihi

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards