Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Caroline Olsson - 20 augusti 2009 13:32

Igår var just vad jag behövde  =0)

Jag, Frida, Rebba, Linus & Tobbe grillade lite på stranden.
Alltid ska ju nåt gå galet, så man kan skratta åt den sen i efterhand...

Det började med att jag & Frida gjorde Hanis osäkert... Så hade vi väl egentligen tänkt grilla en korv, men såklart ville jag lyxa till det lite, så vi tog grillspett & päresallad, hehe!!
SEN kom vi ju på att vi behövde tallrikar, bestick, glas... Ja och det kändes kanske inte så aktuellt att köpa ett 25-pack om vi va 3 som skulle ha...
Så vi ringde Rebba, och tyckte att hon kunde ta med, men INTE då!
Hon hade cyklat, och tyckte att jag kunde köra hem till henne & hämta!!
Jaja, så jag ringde till Rita (Rebbas mamms) och förklarade att vi hade misslyckats lite och undrade om vi kunde hämta lite saker....
Jodå, det gick ju utmärkt!
SÅ på väg ut till bilen sen, kommer ju Frida på "Skulle vi inte ta en engångsgrill?"    TYPISKT!!
In igen... sen till Rebba & hämta plastartiklar...
SEN körde vi ner till stranden  :-D
Efter en stund ringde Rebba och undrade var vi hade valt... Jodå, Snickarhaken var det visst, och hon hade sin cykel på Fädriften!!
Saken var ju den att vi hade tänkt köra ner vid Ottos glass istället, men inte då!!!

Jaja, kvällen blev iaf bra. Vi hade som vanligt skitskoj & snackade om allt mellan himmel och jord. Mörkt blev det och en MASSA stjärnor!!
Såååå jäkla fint!! Men sen blev det ju lite kallt... Så vi tog en extra filt och tryckte ihop oss under   =0)




Jahapp! Sen var det ju lite väl kallt för Rebba att cykla hem... så vi stoppade in cykeln i min bil & körde, hehe!
Först stannade vi till & droppade Frida vid bussen, sen blev det till att lämna cykeln hemma hos Rebba & sen drog vi vidare hem till mej...
Jag har ju lovat Rebba hur länge som helst att vi skulle meditera lite, men så har vi aldrig kommit till skott, så NU tänkte vi att det var dags!


Men minsann!! 
Givetvis måste det strula med det också! Hehe! 
Jag har skrivit ner lite olika meditationer som har kommit sådär spontant... så jag tänkte skriva ut den ena då... Och minsann!! Jag hade INTE använt skrivaren sen jag formaterade min lilla dator, så de kände inte varandra... Ojojoj... Aja, det gick ju rätt så kvickt att ställa allt till rätta, också skulle vi bara på tjotta lite snabbt innan.
Just som Rebba är på toa får jag syn på en spindel!!! Alltså, kör till att jag har många, men detta var värsta MUTANTEN!!!! ENORM!!!!!!
Så jag pep till Rebba att skynda sig, flög upp i soffan med kudden i knäet och försökte få luft!!!!!
Såklart var jag alldeles för hysterisk för att lista ut var jag senast hade haft smällaren, men Rebba var modig som få!! Hon tog den med bara en liiiiten bit hushållspapper!!!!!!!!!!!   :S


Jösses...
När jag så äntligen hade lugnat mej tog vi tag i saken, sen satt vi & snicksnackade om ALLT! Haha, det blev väl ganska mkt av det vanliga också, ehh...  :D

Nästa gång vi kollade klockan var hon 02,10...... Ojoj...
Då var det dags att köra hem Rebba & sen gå & snusa kudden...
Tur att man jobbar EM denna veckan   :S


jaja, trevligt var det iaf   :D

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards