Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Caroline Olsson - 30 augusti 2009 18:47

I fredags såg jag Henrik Dorsins "Godkänd kvalitetsunderhållning" på 5:an och tankarna gick osökt till Moderaternas partistämma jag tidigare betraktat...
Inte nog med att Dorsin är tämligen lik Fredrik Reinfeldt till utseendet; innehållet såg i det stora hela ungefär likadant ut!
Både Dorsin och Reinfeldt använde begrepp som "välfärd" och "folkhemmet" utan att lägga något som helst allvar bakom!

Nog för att Reinfeldt lät allvarlig, men det är klart. Ska man lura väljarna i valet nästa år får man ju börja med att lura sina partikamrater...
En bluff han för övrigt med all säkerhet förklarade via ett uttalande som skickades till partimedlemmarna strax därpå.
Gode Gud! Måtte väljarna inte gå på hans prat igen!
Jag sätter min tillit till att folket lärt sig av sina misstag vid det här laget!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards