Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Konsultat och konsultats

Av Caroline Olsson - 22 september 2009 11:30

Tja...
Idag åkte jag till Inger i min nämndsgrupp. Hon hade lite problem med datorn, så jag fick fixa till den lite Glad
Mailen funkade inte som den skulle. Hon kunde ta emot, men inte skicka...
Det var ju bara den lilla bocken som ställde till det, som vanligt!

Det lustiga är att hon hade haft en "riktig" konsult, alltså en proffessionell människa för att kika på problemet som inte lyckats lösa det! Man undrar ju hur vissa får sina jobb!  Skrikandes
Sen fixade vi till lite annat, ordnade kontaktlistor & fixade till internet med favoriter & lite så för att göra det mer användarvänligt för henne Foten i munnen


Jaja..
Efter det bjöds det såklart på fika!!! DET gillar jag! Skrattande
Så passade vi på att snacka lite om killar & sådär Skäms  *hihi*
Den gångna sommaren gicks genom, och som vanligt fanns inte mkt att rapportera på den fronten...
Jag ser helt enkelt ingen anledning att gå ut på stan & dra hem nån karl för en snabbis?! Vafan, jag tycker mest sånt e jääävligt skääänky!!

Eller som jag sa till en klasskompis på gymnasiet när hon skröt om alla hon drog hem.
"Du e ju inte så jävla smart! Om du ändå ska knulla runt e du ju korkad om du inte passar på & ta betalt"
Hahaha!  Kunde hon gott ha!! Haha!


Jaja... Sen kom vi fram till att jag nog egentligen inte vill ha ett förhållande på det sättet i dagsläget........
Förr kunde jag ju inte va singel mer än nån månad innan jag blev trött på det, men nu...
Jag vet inte, jag har nog blivit ganska trygg i mej själv och börjar trivas med mej själv (kan man verkligen säga så? Nedrans Jantelag! Flört)
Näe, jag tror jag skulle känna mej ganska kvävd om jag träffade nån nu som ska va med en varenda sekund... Jag vill kunna komma hem i lugn & ro, läsa en bok eller bara skrota omkring hemma utan att nån e där...
Så då kom vi på den LYSANDE idén med distansförhållande!
Jag har ju iofs haft ett tidigare, som visserligen började som ett vanligt, men ändå...
DÅ var jag inte särskilt förtjust i det, men idag tror jag minsann att det skulle passa utmärkt!! Träffas på helger & lite så...... Ja, why not?
Då återstår ju bara det värsta... Hur fanken hittar man nån på distans då? Jag hade ju inte direkt tänkt träffa nån på nätet, som sen mördar mej vid första träffen om man åker till Lappland eller var han kan tänkas finnas... Obestämd


Ähh, jag skiter i det!!! Jag får väl dö som en gammal nucka med 5 katter, 3 hundar, lite hästar & husmöss & en sällskapsget....
Kanske inget fel i det heller Tyst





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards