Alla inlägg den 9 december 2009

Av Caroline Olsson - 9 december 2009 14:46

Man brukar väl säga tvärt om...?

Men nu får det banne mig va nog!!


Nu har jag bitit ihop så jäkla länge!! Både vad gäller jobbet, alltså inte Volvo där jag är nu, här stormtrivs jag!! Utan på bemanningsföretaget... De har behandlat mig som skit i 5 år! Och jag har bara bitit ihop!

Dessutom när det gäller kompisar... Jag har ett par som inte gör annat än gnäller och aldrig gör nåt åt sin situation, de biter inte ens ihop! Utan lastar över det på mig!! Sen ska jag förväntas lösa allt?!!


JAG ORKAR INTE MER!


Jag har bitit ihop tillräckligt nu! När FAN är det MIN tur att bryta ihop?!

Kommer osökt att tänka på en Winnerbäck-låt. Han har så många som passar exakt för olika skeden här i livet...

Just nu är det Hjärter dams sista tårar... Tror jag den heter, jag har iaf döpt den till det...

"När faller du i gråt, när faller du isär? När faller du för tanken som har burit allt det där? När faller du tillbaka till den du faktiskt är?..."

Nu...


Men tänk att det finns vissa människor som kan vända alltihop!  

Fantastiska människor som jag är oerhört tacksam att jag har i mitt liv   

Jag har förmånen att ha 2 sådana människor i min närhet...

Vi kanske inte har så tät kontakt, men de finns alltid där om det är något.

Jag vet egentligen inte varför det är som det är med dem... Men varje gång något är på tok, räcker det att de bara hör av sig. Behöver inte ens nämna problemet... Bara jag hör av dem mår jag genast bättre!!!

Guld värt!!!!


Känns iaf liiiite bättre idag... varför vet jag ju då inte... men antagligen tack vare en av dem igår...

Jaja... En dag i taget, så löser säkert detta också sig...

Om inte annat får jag väl gå till Soc när uppsägningen träder i kraft, haha!

usch & ve...

Reinfeldt kanske kan betala min hyra? 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards