Alla inlägg den 13 december 2009

Av Caroline Olsson - 13 december 2009 19:30

Vilken bra helg detta blev!!

Skönt att få lite annat än varslet att tänka på...


I lördags var det bad i tunnan hemma hos föräldrarna, igår ridande luciatåg i Viby   

Mycket trevligt!!! Lille Krösus (shettis) gick sist med vagn & spann med spade, utifall att "olyckor" skulle ske! Vilket det givetvis gjorde, spannen fick tömas 3ggr!! 

  

Mycket av det kom såklart från min Shiny, som tyckte att hela promenaden gick för sakta! Hehe, 26 år och piggast av alla! Lite skoj att min lilla snäcka håller igång så pass!!
Jag pyntade henne med ett lakan som jag sytt fast glitter på. La det över baken på henne, fram över sadeln och runt mina ben. Sen hade jag ett lucialinne och glitter i hjälmen, och såklart ett ljus i handen. Kände oss sååå fina så   

Trots att jag såg helt gravid ut med 3 tröjor och en vinterjacka under linnet, hehe!

Synd att vi bommade bladet, bara! Vi skulle ju tipsat dem så de kom ut och fotade oss och skrev nåt i tidningen! Ahh, vi skickar nog in en bild iaf... Skulle ju vara skoj!

Snygga renar, va?   

  

Visst blev Shiny fin med glittret fastsytt på lakanet?

  

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, tralalalalalala! Kunde ju inte passat bättre än lite snö på självaste lucia!  


Sen blev dagen ännu bättre när jag kom hem och kollade min mail!!

Hade ett trevligt mail där  :D

Fast det får jag inte berätta om än......   

To be continued..........   





Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards