Alla inlägg den 15 december 2009

Av Caroline Olsson - 15 december 2009 17:03

Ja, det är sant!!

På jobbet dessutom!!


Fast det är inte så allvarligt som det låter...

Men killarna är minsjäl inte riktigt kloka!

Kom en dam och lämnade en stoooor chokladkartong till Douglas "och hans team"
Så kom Micke ut och hämtade den... Så sa han att jag fick komma ut och smaka sen!    Inget muntrar upp som choklad! Med tanke på varslet har ju humöret varit lite si och så...

Så jag knallade ut och stal 2 bitar, hihi!

Micke hade visst fått lite kopparpasta på skjortan, så Douglas skulle ta bort det med nån rengöringsgrej... Så höll Micke den mot mig & låtsades att han skulle skjuta. Jaja, skitskoj, höhöhö... typ...

Sen SKÖT HAN minsjäl på riktigt!!! Jag fick i ögat och över heeeeela mig!   

Jag gapade ju genast AAAJ! JAG FICK I ÖÖÖÖGAT!!!

Douglas bara "jaja, det dunstar, höhöhö"

Alltså!!!!

Pågar och deras leksaker!!


Nu är ju frågan vad jag gör?

Tar jag ett sprut i ögat eller svarar jag med en gruvlig hämnd?
I så fall... tips på en gruvlig hämnd mottages gärna!

  

Av Caroline Olsson - 15 december 2009 09:15

Ja, det får man väl kalla det fast att det blev kycklingklubbor, fläskfilé och potatisgratäng? Det passade för den delen mig utmärkt eftersom jag inte är så förtjust i julmat! Supergott var det iaf!  
Vilket överraskning det blev! 

Jag trodde bara att det skulle bli en och annan lussekatt till fika vid stallmötet, men minsann blev det riktigt middag! Passade ju utmärkt eftersom jag inte hade hunnit äta innan!

Vi började med glögg och pepparkakor, sen maten och efter det själva stallmötet. Tycker det har blivit en bra stämning i stallet och hade ett par saker att ta upp... Det ser ut att bli riktigt bra!

Efter mötet hade Jan förberett lekar, så vi delades upp i lag och satte igång. Superskoj!! Alla var på plats och hiskeligt tävlingsinriktade!   

Jag & Kerstin blev allt lite putt för att vårt lag inte vann och gick stenhårt ut med att det var fusk eftersom det vinnande laget hade släktskap till ena domaren   

Vi kom dock ingenvart med det, hehe!


Till sist blev det långdans genom hela huset, så jäkla skoj!! Jag älskar stora hus där man kan dansa runt i hela. Trappor i båda ändar så upp i ena änden och ner i den andra, sen ut i köket & en vända runt köksbordet!

Som avslutning fick vi en överraskning till!
CHOKLAD!!!

 

En toppen helkväll som varade ända till kl.23,00



Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards