Alla inlägg den 23 december 2009

Av Caroline Olsson - 23 december 2009 17:15

Jag bruka vara ute i god till med julklappshandeln... Men inte i år.

Jag har liksom inte haft någon julkänsla alls med tanke på jobb och allt.

Så idag ska jag köpa mina julklappar!!!


Fy farao! Trängas med alla andra slarvputtar som inte heller köpt sina i tid!
Jaja, jag känner åtminstone ingen större stress. Som vanligt tycker jag att jag tar det lugnt och fixar det i min takt, medan andra tittar på och tycker att det går undan som tusan... Säga vad man vill, men effektiv är jag!

När jag vill...   


Än har jag ingen aning om vad jag ska fixa till någon, men det löser sig när jag väl tar mig ut!


Imorrn blir det julfirande med familjen. Jag, mamma och pappa som vanligt. Hmmm, funderar på om jag ska tvinga mamma att vara tomte i år... Jag har alltid vägrat fira jul utan tomte. Tradition är tradition, sen skiter väl jag i om det finns några barn i närheten eller inte! Tomte måste man ha!!
Men i år har jag som sagt ingen vidare julkänsla, så kanske hon skulle slippa...?


Jaja, vi får väl se... Har lovat grannen att utfodra vilddjuret också!

Jahh... Det blir säkert bra hur det än blir. Jag tar det som det kommer...


Uppdatering:
Nu är alla klappar inhandlade. Som förutspått gick det utmärkt. En timme lite drygt hamnade tiden på, så det får man väl vara nöjd med?

Nu blir det långpromenad med Emil, sen hem till mamma för lite julamat i förskott... Till sist blir det Bingo-lotto med Rebba och några till   


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards