Alla inlägg den 24 december 2009

Av Caroline Olsson - 24 december 2009 15:00

Är jag visserligen, men det är inte så illa som det låter...


Det blev ju lite sent igår.   Jag, Rebben & Frida hade ríktig tantunderhållning och spelade bingolotto!!!!!!!!!!!

Sen kommer man ju aldrig i säng i tid!! Ni ska ju inte tro att jag på något sätt gick & la mig  när jag kom hem heller! Nej nej! På med buggmusiken i öronen och sen hoppade jag runt där hemma!!   

Så jag somnade till sist vid 2draget... Och sen ringde klockan vid 8 imorse... Jag hade nämnligen lovat bort mig som ridsällskap!!! Hur tänkte jag nu?!   

Jahh... det är inte lätt att va poppis!   


Jaja, så jag var en zombie imorse, men det gick ju ändå...
Blev en riktig räserrunda, faktiskt! Vi hittade en äng med lagom mycket snö på, som vi gasade lite extra på   Shiny fattade minsann rätt galopp i båda varven, vilket inte hänt tidigare alls!!


Sen blev det hem, bugga lite till, duscha, ge Sixten julklapp (  wiskas kyckling, sån där äcklig blötmat de av någon outgrundlig anledning gillar...) från hans "mormor" (min mamma alltså), lasta in Emil i bilen & köra till Horna för att få lite rälig lutfisk!! Men den hör till, även om det blir mest päror och senapssås!!

Sen tog jag iaf en tupplur, och nu är jag vaken. Jag och mamma har suttit och stickat och kollat på julkonserten på SVT1... Nu är det pappas tur att ta igen sig lite   

Kan undra vem jag brås på???


Jahh, nu kommer Kalle Anka på TV, så mamma plockar fram lite julgodis!! I LIKE!!


Sen blir det julamat, rastning av grannens hund och sen klapputdelning   

Givetvis glömde jag Bittes nyckel hemma innan jag körde hit, så jag får köra hem & hämta den.........


Hmm, efter allt är klart lastar jag in Emil i bilen & kör hem till Sixten!

Sen får vi bugga lite till där hemma innan det är dags för bingen!!


Imorrn blir det väl utgång, vad jag förstått... Visst fan! Man skulle ju köpa förköp!! Det glömde jag ju igår!!!!!! Ahhhh!

Jaja, vi får väl se....

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards