Alla inlägg den 25 december 2009

Av Caroline Olsson - 25 december 2009 17:45

Jahh... Det vankas utgång ikväll!!

Minns inte när jag senast var ute på juldagen... Men det blir säkert skitbra!!

Grand is tha shit!

Åtminstone ikväll, hehe!

Fick minsann tag i förköp också, så allt e nästan ordnat!

Som vanligt har mitt schema kört ihop sig lite.... Nu måste jag ta in hästarna ikväll, vilket jag inte tänkte på när jag lovade bort mig på ferre... Jaja.


Nu ska jag iaf hem till föräldrarna och hämta en öl eller två, eftersom systemet inte behagade hålla öppet idag!   

Sen bär det av till stallet och ta in 12 hästar!! Och sen hem & fixa till sig på typ 10 min!! Men känner jag Rebben rätt får jag minst en halvtimme på mig!!!   

Ohh, så får jag nog ta det lite lugnt ikväll... Imorrn väntar dansträning!!! Inte så nice att va bakis då...


Ahh... Nehej minsann! Nu får jag dra!
Kom nyss på att jag glömt köpa en 50krgrej till leken!!!!! Fuck!

Jaja, det ordnar sig!!!

Hej svejs!!


Uppdatering!

Sådär!! Hästarna inne, krigsmålningen på, och buggen dansad!!

Man får ta alla tillfällen i akt att öva lite... Så jag passade på lite när jag fodrade Audur som står ute hela dygnet. Han får lite mat i en skål, så man måste vänta på honom... Alltså stod jag ute i hagen med mina finfina stallkläder och skuttade runt i en svängig bugg kompad av min skönsång, alltså skrålande
"Han e min

Han e allt

Han e svår att nå

Men han e min ändå

tralalalalalaaaaaa

Han E MIN!!!
Dadadadam!!!"


Supersnyggt kan jag ge mig tusan på!! Särskilt med mina jättesexiga stallkläder, ett par pösiga joggingbyxor och en flisjacka i pastellfärger från 1980 nån gång!

Haha!!

Undrar vad de som såg mig tänkte?

Ahh, det bjussar jag på   

Undrar vad hästen tänkte?   ?

Hiahia!!!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards