Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Träning!

Av Caroline Olsson - 26 december 2009 19:02

Jahh, så har vi tränat igen!
Inga bilder dock, kameran kom inte längre än till väskan... Men imorrn är det dags igen, så då ska det bli lite bilder, om vi hittar en kameraman vill säga  


Undrar om det märktes att jag var smått illamående av efterdyningar sen igår...?
Ahh, tror jag dolde det ganska väl...

Nu jäklar är jag på G!! Grundstegen verkar sitta, som sig väl bör, så flitigt som jag har tränat, hehe!
Vi fick riktigt mycket gjort tycker jag, trots en hel del tvivelaktigt tjabb på välförtjänta pauser!

2 timmar höll vi igång ungefär, och man ska ju smida medan järnet är varmt, så vi kör igen imorrn!


Sen blev det dags att köra till hästen, och därefter en runda till föräldrarna för att få en bit mat   

Nu städar jag som en galning!! Såhär kan det INTE se ut när det väntas besök!! Jag är dessvärre ganska slarvig och trivs i min oreda, men den brukar inte uppskattas av gäster, så jag får ta tag i det igen om en stund, hehe!


Mår fortfarande lite illa, men det är inget som inte lite coca cola och snask kan rätta till! Det funkar i alla lägen!!


Nehej, nu ska jag rota fram damsugaren och ta mig ett varv... Sen får det räcka!

Kan ju inte ta ut mig helt, om jag ska dansa imorrn, tänker jag   


So long!

 
 
Ingen bild

Andy

26 december 2009 23:50

Nu kommer sanningen fram att du va lite bakis..därför du va lite off eller?? ja la visst märke till att du va lite strange men sa inget..hehehe men i morron ska du få kämpa lite extra bara för de..:)

 
Caroline

Caroline

27 december 2009 17:35

Fy farao vad du ljuger! Det märktes minsann inte alls!! ;)

http://carolz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards