Alla inlägg den 29 december 2009

Av Caroline Olsson - 29 december 2009 22:00

Ja, så blir det när man envisas med att ligga i sängen till kl 14...

Alltså jag hade ställt klockan, men VÄGRADE gå upp!!!

Så jag vände på häcken och somnade om igen. Vaknade vid 13, men låg och drog mig ett bra tag...


Sen knallade jag upp och hittade Rebben på Facebook. Det blev en skogstur med Emil inbokad och en halvtimme senare blev den av! Efteråt kom jag på att jag var lite hungrig... så vi tog en vända till Pizzaboden... 2 risen är trots allt inte att räkna som míddag...

Fast utan choklad kan man ju inte vara så nyttig att man går en långpromenad. Någon ordning får det faktiskt vara.


Häromdan blev det en redbull och en risen som åkte med till skogen. När jag sen berättade om min dag för en polare fick jag höra att jag var en livsnjutare... Som om det skulle vara nåt fel?

Nej minsjäl!! Om jag oroar mig för uppsägning och annan skit 23 timmar om dygnet är det väl inget fel i att jag njuter en timme? Nej tack! Sådana kommentarer betackar jag mig för!!

Man får hitta de små tillfällen i vardagen att njuta lite. Bara glömma allt och njuta! Det är alla värda!

Därför är Rebben så nice! Hon skulle aldrig anmärka på något sådant!


Sen blev det en runda till stallet, där jag fick hjälp med mockning och insläpp av hästarna minsann   


Mycket trevligt!

Nu sitter jag i soffan efter en varm dusch och njuter lite till!

Kanske jag är en livsnjutare i alla fall? Men å andra sidan... Varför inte?!

Man får se till att skapa sin egen lycka, och lycklig blir jag då inte av att älta gammal skit.


Nej, nu ska jag snart snusa kudden...

Imorrn är det dansträning kl 13, så då kan jag inte sova till 14...

Pappa har fått för sig att han ska filma oss också... Får väl se hur det går...


På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer... Tänkte beslagta pappas folkparkskort och kika in på kasedansen på Sommarlust, skadar ju inte att träna lite bland folk... Men å andra sidan vann jag en ny bingolott vid uppesittarkvällen förra veckan, så kanske jag skulle bli hemma och rätta den...

Aja, annars kan det alltid göras på nätet efteråt, så om nåt har nåt skoj förslag kan ni ju plinga på mobilen... Jag känner mig inte särskilt oäven till något   

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards