Alla inlägg den 30 december 2009

Av Caroline Olsson - 30 december 2009 18:15

 Ja, det kan man ju säga... Nu är det slut på att vara bara trevliga hela tiden!!

Se bara så många skäll-bilder det blev på denna träningen!!


  

Om blickar kunde döda!!


 

Här kaxar jag tillbaka, tror jag...

Antagligen ett frånskjut som diskuteras...


  


  

Så ELAK!!! Jag ser inte så full ut som jag trodde... Alltid nåt!!

Såhär började det hela...

Han klagade på att jag inte var fokuserad, jag kaxde tillbaka om att jag var YR efter allt snurrande!! DÅ tyckte han att det var dags att bota min yrhet, genom att snurra utav bara helsike!!! Om jag var yr innan var det INGENTING mot vad jag blev då!! Så jag blundade, släppa kunde jag inte gärna göra, då hade jag stått på näsan! Så börjades det

Han - "Öppna ögonen"
Jag - "Nej, då blir det bara värre!!"

Han - "ÖPPNA ÖGONEN!!!!"

Jag - "JAG VIIIIILL IIINTEEEEEE!! SLUUUTAAAAA!!!!"

Hahaha!!

Exakt när vi egentligen slutade snurra vet jag inte... Jag tyckte det snurrade ett bra tag efter att vi stannat! Man tager vad man haver, så jag fick stötta mig på det enda stillastående i närheten - Andy!!

Och han bara garvade!!! SÅ ELAK!!!  Stryk skulle han ha!! 

 

  

Höger har ju som bekant aldrig varit hållet för mig, och när jag ser bilden förstår jag ju varför!! JISSES vad jag lutar!!!

Inte konstigt att jag tappar balansen och snubblar och har mig!!


"Handduken"  

Snygg min, hörrdu....     

  

Ojoj... Vad är det jag ser?!! Armen får INTE vara ovanför huvudet, vill jag minnas... SKÄMS på mig!!

  

Fick testa lite rock'n'roll också, minsann!   

Summan av kardemumman...
Mycket skäll, men också jäkligt skoj, haha!
Ahh, det tar jag mest som att det börjar bli någon slags ordning på mina steg nu, så han kan ställa lite högre krav, och det är ju positivt, hehe!!

Av Caroline Olsson - 30 december 2009 17:30

På julafton hade Göran Montan en insändare i Kristianstadsbladet. Här är en länk till den:

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20091224/TYCKTTANKT/712249967


Jag kunde givetvis inte låta detta passera utan att svara...
Min kom in idag:

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20091230/TYCKTTANKT/712309951/1028/ASIKTER/&/Det-ar-okej-att-behova-hjalp-ibland


Göran är OK fast att han är moderat! Faktiskt!

Han har svarat på en del av mina insändare, så jag tyckte det var vanligt folkvett att svara tillbaka   

Men som sagt är han en OK moderat eftersom det faktiskt går att diskutera med honom. Han kommer inte dragandes med anklagelser om att vi på vänstersidan (S) sagt eller gjort något som vi inte har, utan håller sig till att kritisera saker vi faktiskt har sagt eller gjort. Det är hedersvärt, och inte många är så pass reko. När man argumenterar på det sättet har man i alla fall en sportslig chans att motivera sina drag. Det kan man ju inte om man inte har gjort det man anklagats för!

Så det ska han ha en liten fjäder i hatten för...

Sport förresten...

Vi får väl se i februari hur bra han är på att dansa!
Då blir det tävling i Shall we dance på Sommarlust!

Vi ses där!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards