Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Smekmånaden är över!!

Av Caroline Olsson - 30 december 2009 18:15

 Ja, det kan man ju säga... Nu är det slut på att vara bara trevliga hela tiden!!

Se bara så många skäll-bilder det blev på denna träningen!!


  

Om blickar kunde döda!!


 

Här kaxar jag tillbaka, tror jag...

Antagligen ett frånskjut som diskuteras...


  


  

Så ELAK!!! Jag ser inte så full ut som jag trodde... Alltid nåt!!

Såhär började det hela...

Han klagade på att jag inte var fokuserad, jag kaxde tillbaka om att jag var YR efter allt snurrande!! DÅ tyckte han att det var dags att bota min yrhet, genom att snurra utav bara helsike!!! Om jag var yr innan var det INGENTING mot vad jag blev då!! Så jag blundade, släppa kunde jag inte gärna göra, då hade jag stått på näsan! Så börjades det

Han - "Öppna ögonen"
Jag - "Nej, då blir det bara värre!!"

Han - "ÖPPNA ÖGONEN!!!!"

Jag - "JAG VIIIIILL IIINTEEEEEE!! SLUUUTAAAAA!!!!"

Hahaha!!

Exakt när vi egentligen slutade snurra vet jag inte... Jag tyckte det snurrade ett bra tag efter att vi stannat! Man tager vad man haver, så jag fick stötta mig på det enda stillastående i närheten - Andy!!

Och han bara garvade!!! SÅ ELAK!!!  Stryk skulle han ha!! 

 

  

Höger har ju som bekant aldrig varit hållet för mig, och när jag ser bilden förstår jag ju varför!! JISSES vad jag lutar!!!

Inte konstigt att jag tappar balansen och snubblar och har mig!!


"Handduken"  

Snygg min, hörrdu....     

  

Ojoj... Vad är det jag ser?!! Armen får INTE vara ovanför huvudet, vill jag minnas... SKÄMS på mig!!

  

Fick testa lite rock'n'roll också, minsann!   

Summan av kardemumman...
Mycket skäll, men också jäkligt skoj, haha!
Ahh, det tar jag mest som att det börjar bli någon slags ordning på mina steg nu, så han kan ställa lite högre krav, och det är ju positivt, hehe!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards