Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Caroline Olsson - 2 januari 2010 04:00

Sådär! Nu är min firre som vanns på julklappsleken under juldagens förfest hämtad  

    
Fishie som jag tjatat så evinnerligt om!! Stackaren fick ligga i Johans lägenhet en heeeel vecka!!!


Det hela resulterade i en helkväll/natt som varade ända till 4 på morgonen   

Lite fult att jag gick fel...

Andy, min danslärare bor i likadana hus som Johan... På förfesten förra veckan tyckte jag ju att jag kunde knalla inom för en kort lektion, men det blev inte av... Och en JÄVLA tur var väl det!! DET VAR INTE SAMMA HUS!!!!

Idag när jag kom fram gick jag såklart bort till Andys hus... Kollade på lägenhetsnumren eftersom jag kom ihåg att Johan hade nr 800-nånting. Men där hette de minsann 900-nånting!!!

Så jag fick ringa... Och MINSANN!! Det fanns en likadan gård precis intill!!

Det hade blivit en längre promenad än jag hade räknat med på juldagen om minilektionen blivit av! Haha!! Då hade jag knackat på fel dörr!!!!

Ojojoj...

Så jag fick ett smärre skrattanfall!! Jaja, till sist kom jag ju rätt... Mitt lokalsinne är ju inte heller det bästa, så särskilt förvånad är jag inte...

När jag anlände var det över en timme tills övriga skulle komma med gottet, och så länge kunde vi ju INTE vänta!! Så vi tog bilen till Videomix och köpte en GIGANTISK påse godis och 2 coca cola!   
Som för övrigt tvingade mig att knäppa upp jeansen efter någon timme så att mer fick plats!


Sen vankades det film och en jäkla massa skrattande!!

Först "Breathing room" som inte kan rekomenderas!! Skitfilm!

  


Sen följde den nya "Fame"

  


samt den gamla godingen "Fucking Åmål"

  


och till sist "Flirting with forty

  


En jäkla massa skratt blev det!! Kanske mestadels tack vare våra fina kommentarer som många av dem var aningen under bältet...


När det var dags att bege sig hittade vi en massa andra filmer som måste ses, så det får allt bli en ny filmkväll snart...


Imorrn (rättare sagt om 9 timmar) vankas det promenad i Åhus med Emil för att promenera bort det kilot lösgodis jag satt i mig under kvällen... Får väl se om det hjälper...

Nu är jag förbaskat trött!!

Dags att soooooova!!!!


Nighty night!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards