Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Caroline Olsson - 9 januari 2010 11:44

Fy tusan vilken bra film!!

Såg den igår i Bromölla. Riktigt bra!

Jag hade dock inte räknat med att den skulle vara så känslosam... Trodde mer att det bara skulle vara en mass fight och rymdresor, typ... Men jag blev positivt överraskad. Den hade ett fint budskap, om alltings energi.

Det stämmer här på vår planet också, vilket kanske många inte reflekterar över.

Våra träd har också invånare, som vi inte ser. De minns också.

Våra hästar fungerar på samma sätt. Sätt dig på hästen, känn hästen och tala till den i ditt inre, så förstår den och samspelet mellan ryttare och häst blir underbart!


Ja, som sagt. En bra film med ett fint budskap. Jag rekomenderar alla att se den. Även ni som inte gillar science fiction, för denna filmen är mycket mer än bara det.

Och den ska nog upplevas i 3D... Alla effekterna var fantastiska!

Fast jag hade tyckt om den annars också... men helt klart missar man säkert en del av upplevelsen om den ses "på vanligt vis"


Jaha.

Nu får jag ta en vända till stallet, sen blir det dansträning. Men den kommer inte skrivas om förrän imorrn... Jag åker till mormor direkt efter. Hon fyllde 80 igår och jag jobbade när det firades....... så jag sover över hos henne tills imorrn. SEN kommer jag hem! 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards