Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Caroline Olsson - 18 januari 2010 23:38

Nu är den nya affischen klar!!

Skillnaden mot den gamla är att jokern är presenterad - Jackie Ferm!


    

Av Caroline Olsson - 18 januari 2010 14:15

Ojojoj, vilken argbigga jag var igår...

Jag riktigt kände hur tjurig och jobbig jag var. Sådana dagar bör man egentligen isolera sig, och inte utsätta andra för ett möte med en!

Men har man fullt upp; så har man!

Jag hann med inte mindre än 3 av mina fritidsaktiviteter...

1 - Klockan ringde 08.01 Då var det dags att köra till Vittskövle för att sy på min
     folkdräkt...
(hem och gå på långpromenad med hunden och äta något lätt 12,30-14,30)

2 - Körde till dansträningen och tränade ca 1,5 timme... Kändes knappt som att
     vi hann börja!
3 - 16,40 åkte jag vidare stallet... Mockade och skulle ta in hästarna, trodde jag.

     Dock hade jag sett fel på schemat, så jag skulle inte alls ta in dem!   
     Skönt!!!


Den kommande veckan blir spännande!

Idag jobbar jag till 17,15. Sen snabbt hem till hunden och gå en promenad och halvt kväva honom med kramar...
Ca 30 min senare kör jag till Vittskövle för att spela lite. Tror det får bli tvärflöjten idag, den är lättast att packa ner och passar bra ihop med dragspelen.
Javisst tusan! Jag skulle ju lära mig det där med dragspel också! Nu har jag ju t.o.m en bok, så jag SER var tonerna sitter och slipper ta det på gehör. Lätt som en plätt då, bara jag kan få in fingersättningen ordentligt... Ahh, allt har sin tid... Jag har ju ändå bra koll på mina övriga 10 instrument, så jag känner inte att det är superviktigt än...

Iaf, efter det bär det av till dansträning. Vid 20,30-21,00 ungefär BÖRJAR vi träningen... Så får vi väl se hur dags vi ger upp!! Ahh, det är lugnt, jag börjar inte förrän 12 imorrn   


Jokern till Shall we dance är också klar!
Jackie Ferm kommer att dansa bugg med Robert Bertilsson!

AAAANDYYYYY!!!!
VEM ÄR HAN?!! Är han bra?!!!

Detta måste vi diskutera ikväll!   

Nu är där alltså 2 till som ska dansa bugg, precis som vi...

Fast det anade vi att det skulle bli... Men iaf...


Jaja, det är bara att kämpa på, och nu känns det ju bra att vi lägger i överväxeln redan denna veckan!! 5 pass är ganska lagom tycker jag, om man har den ambitionsnivå jag har...

Målet är såklart att komma så nära en tävlingsdansares nivå som möjligt!

Skratta lagom! Lite jävlaranamma så ska det nog gå hyfsat! Hoppas jag...

Sikta mot stjärnorna - nå trädtopparna...   


Jaja...

2v kvar här på Volvo.

Känns lite vemodigt. Jag har trivs enormt bra med grabbarna här. Jag gillar stämningen som finns här. Rå och fruktansvärt elak ibland, men med glimten i ögat, och ingen tar åt sig av något utan viftar istället till den som sagt något, eller bara virrar på huvudet och kränger tillbaka något ännu värre!! Hahaha...

Och har vi inget att göra en dag ställer vi till med litet vatten- eller gummibandskrig, när slagsmål och brottningsmatcher blivit långtråkigt!   

Det hittar man minsann inte på många arbetsplatser!


Jag hoppas bara att mitt framtida jobb har lika god stämning, vad det än må bli.

Vad man gör spelar ingen större roll, bara man har trevliga kollegor!


Nog om detta...

Nu får jag ta tag i något här... Eller, om inte annat, ladda inför kvällen som kommer bli sen!






Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards