Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Ny träning!!

Av Caroline Olsson - 23 januari 2010 18:45

Idag var det dags för träning igen!

Gick väl lite sisådär... Jag har ju ont överallt, framförallt i fötterna... Men det är bra. Då jobbar jag neråt som jag ska!


Vi tog matsalen idag eftersom Andys fjälla, Martina och hennes danspartner var med och fick lite träning av honom...


     

Här ser man på min fina min att jag har fått lite skäll, och försöker tänka på något... Gud vet vad, men det är därför jag blundar och skrattar lite försynt.


        

Klappen, en del av en tur som ska vara med... Här ser vi vad jag gör för fel. Högerfoten ska FRAM!! Här är den bara vid sidan!


 

Sedär ja! Han hade rätt i alla fall... Jag gungar nedåt, titta på knäna! De är böjda nedåt, inte uppåt... Och jag som kaxade emot att "så gjorde jag minsann inte alls!!!"   Det får jag visst äta upp nu... Sorry...

  

Här har jag blivit lite förbannad! Så bitsk jag ser ut!!!

 

Mhm...? Har jag fått Jerry Williams som tränare?


  

Snoa-turen... den ställer till det rysligt!!

Jag är alldeles livrädd när vi gör denna. Eftersom han svänger så fort blir det en sån G-kraft, så det känns som om jag ska flyga iväg!!
Jag måste nog bara slappna av och lita på att han inte tappar mig...


Jaja...

Förresten! Vad är det för fel på mina fina shorts?!!

Han tyckte de var gräsliga! Jag tycker de är finfina! Det är väl inget fel på dem?!!

  


Kläderna är klara också!   

Vi var på Sandelins och fick hjälp av Titti idag.

Det blir skitbra! Nu måste jag bara hitta ett par orange strumpor också!!

 
 
RRRRRRRRRRRRR

RRRRRRRRRRRRR

23 januari 2010 19:53

MMMMMMMMMMmmmmmm! vilka fina shorts...dem känner jag igen ifrån....? hmmmm? eller hur var det...någon badade i dem ;-) hiihii! KRAM!

http://rebbenice.blogg.se

 
Caroline

Caroline

23 januari 2010 20:11

Hahaaaa!! Jodå, alldeles riktigt!
Han var väl också superfin i dem?!
Det är ju det jag säger, de passar på ALLA!!
Muhahaha :D

Kom nu med vinet, din fyllekaja!!!! :P

http://carolz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards