Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Caroline Olsson - 25 januari 2010 09:24

Sådär ja...

Igår lossnade snoa-skrället!! Förbolta tur till att vara svår! Men minsann.

I slutet av träningen fick jag en AHA-upplevelse   

Så nu känns det inte längre som att jag går in i den med livet som insats!   


DÅ tyckte Andy att det kändes lugnare... Men inte jag...  

Det känns bara helt hopplöst ibland...

Visst, nu lossnade snoan, men vad tusan... Vi har fler turer som inte sitter som de ska. Sen kan man visserligen tycka att vi har 2v kvar, och om en tur lossnar varje träning kan detta bli hur bra som helst.

MEN...

Nu är grundstegen skumma, gunget står inte längre att finna, och jag har en liten aning om vad det är frågan om...

Mina fötter värker nåt så Gud in i helvete förbannat!!

Det kan ju vara för att jag snavade häromdagen i snoan...

Men jag hävdar å det bestämdaste att det är förslitningsskador

Vi tränar ganska mycket, och jag börjar känna mig som en kinesisk 7-årig gymnastikflicka (visst var det väl dem det var sånt liv om för några år sen?) som tvingas av familjen att träna trots att foten är bruten!!!

Skillnaden är dock väsentlig... Här är det jag själv som pressar mig, ingen annan! Jo, Andy förstås, hehe!! Men mest är det jag själv...

Jaja.

Nu har jag skickat Rune som kör kundtransporten här på jobbet att hämta ut en tub Zon som jag kan kladda på mina stackars fötter.

Det vankas träning i eftermiddag och just nu haltar jag    Dessutom går jag omkring i lågskor eftersom klackar inte ens är att tänka på med dessa fötter idag... Så jag letade fram ett par gamla stövletter, ni vet sådana med ludd på. Lite Eskimåskor...

Detta resulterar i att jag blir mobbad av killarna på jobbet! Jag vet att de inte är världens snyggaste, men när jag köpte dem var de hiskeligt "hippa", och nu har jag inte hjärta att hutta dem... De är ju nästan som små djur... ulliga och söta!

Man kanske skulle skaffa kryckor? Så kan man avlasta fötterna förutom vid träningarna?


Jaja...

Nu längtar jag tills Rune återkommer med min salva... Jag kan ju tänka mig att det tar en stund innan den verkar.

Får hoppas att det går med den då? Jag har aldrig testat någon sådan....?

Håll tummarna!
Annars får jag väl tjuta när jag tränar, då.

Det är inte mer med det!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards