Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Caroline Olsson - 1 februari 2010 17:30

Japp!
Så är det!

Behagar man inte dyka upp på träningarna kan det vara så med resten också!


http://www.kristianstadsbladet.se/article/20100201/NOJE/702029989/1338/&/Jackie-Ferm-far-sparken-fran-’Shall-we-dance’


Dålig stil!

Istället går Erla Arnardottir in i tävlingen på Lördag!

Jag som nu har tränat i över en månad på bugg kan inte riktigt bestämma mig för om det är till fördel eller nackdel för henne att ha så kort om tid...

Visst är det bra att ha gott om tid... Men ju mer man lär sig, desto mer krånglar man till det som amatör...

Det var myyyycket lättare i början...


Jaja...

Vi får väl se hur det går...


Min fot är värre än någonsin just nu, eftersom idioten gav sig ut på promenad i Lördags natt i minusgrader och pumps, utan kryckor!!

Det stämmer nog som de säger... När spriten går in, åker vettet ut!!

Dumskalle...


Jaja

Det ska gå bra i alla fall.

Det är jag övertygad om. 

Något annat går jag inte med på!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards