Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Caroline Olsson - 2 februari 2010 21:45

Nu börjar det likna nåt med dansen!!


Idag hade jag nästan inte ont alls i foten när vi började... Men det tross väl... På 3 dagar har jag knaprat så många piller att det räcker i 5 år framöver!!! (Det brukar ligga på 1/år) men nu har jag fått order om att äta 4/dygn, så skulle det förhoppningsvis släppa inom några dagar...

Det får jag minsann hoppas!! Jag håller på att stryka med varenda gång jag sväljer en pilla!! De fastnar ju i halsen!!

Dessutom tål jag inte så många märkte jag igår. När jag gick och la mig var jag helt groggy!! DROGAD!! Av 2 Ibumetin med 6 timmars mellanrum... Jisses så klen man är...

Idag trodde jag dock att det onda var så gott som borta, men minsann!
efter 30 minuter slog det till igen...

Jävla skit!!


Innan den började värka alltför mycket gick det dock som smort!!

Nu börjar hesiteringarna och turerna se riktigt bra ut, och jag fick till och med BERÖM!! Det var inte igår!   


För mig är planering viktigt... Jag måste planera eftersom mitt schema är ganska pressat... Sen gillar jag när saker är strukturerade och det finns en plan för hur man ska gå tillväga. En plan med delmål som man utvärderar efter varje delmål.

Självklart förstår jag att alla inte är likadana...

Men det blir lite jobbigt när man inte planerar...

Därför blev jag SÅ GLAD när Andy messade en konkret plan för träningarna idag och på torsdag!!   

PERFEKT!!

Dessutom känns dansen riktigt bra nu, eller hyfsat iaf...

nu jäklar!!!



Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards