Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Caroline Olsson - 12 februari 2010 19:06

Ja, nu kommer en sån helg igen...

En sån som egentligen inte borde kallas helg...

Fullt upp...


Det drog igång redan idag efter jobbet.

Ta in och mata hästarna... Kul att halta runt med dem i snöstorm   

Träffade Kerstin i stallet som visade VÄRSTA blåmärket Nico hade gett henne...

Hästakräk... Näe, men han är lite jobbig!

Han högg mig också för ett tag sen, så numera schasar jag in honom i hörnet av boxen medan jag lägger maten i krubban!

Där kan han stå och tjura!!


Imorrn blir jag hämtad i ottan... Kl 7 på morgonen, närmare bestämt!!

Det vankas valkonferens i Höör, så man får köra i god tid, med tanke på vägen...

Efter det ska jag ta in hästarna igen...


På Söndag blir det inte heller sovmorgon. Då ska jag upp och släppa ut hästarna!

Vi hjälps åt i stallet, så var fjärde helg har man stallhelgen, men så är man ju "ledig" i tre helger, så det är inte hela världen.

Min tur att städa stalltoan också... Jösses så glamouröst det är att ha häst! 


Undrar om vi inte dessutom bestämt symöte med folkdräkts-syjuntan också på Söndag...   


Jahh...

Det lutar väl lite åt att ta lite flex på måndag och sova en stund längre då.

Nu har vi iaf kommit ikapp, så det inte ligger en massa gamla fakturor och skräpar. Känns skönt att ha gjort en insats!


Alltså I could kill for a sovmorgon!! Jag är så jäkla trött!!!

Men det går ju inte... Nu får jag vänta ända tills på Lördag för att få sova ordentligt...

Jag gillar att ha fullt upp, så det är inte det...

Men ibland skulle det vara skönt att bara stänga av telefonen och datorn, och dra någonstans dit där ingen hittar en... Utom möjligen en, hehe!!

Ahh...

Dream, sweet dream...


Jaja...

Jag får väl snart gå och knyta mig, så blir det ju några timmar i alla fall!!
Hmmmm....  


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards