Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Caroline Olsson - 14 februari 2010 16:06

Igår vankades det valkonferens på Sossarnas högborg; Backagården...

Jag hämtades kl. 7 på morgonen och fick alltså ställa klockan på vardagstid!

  

När klockan blev lunch var det dock redan över, så vi kunde åka hem!!

Jag som hade räknat med att det skulle ta hela dagen blev överlycklig och slocknade såklart redan i bilen på vägen hem...

Vi hade radion på, men tydligen sov jag hårt, för när jag vaknade hade jag bara hört en av Andys låtar hela vägen! Nu får han ju snart få tummarna loss och släppa den fördömda skivan jag tjatat om!!

Fast jag är helnöjd med att ha fått en alldeles egen med utvalda favoriter!  


Valkonferensen gick som väntat. Inget tjafs om vår lista.

Grattis till Annelie!!!


När jag kom hem klockade jag in på soffan i vanlig ordning och skulle precis till att somna när Sven ringde och bjöd in till lite film på kvällen   

Ingen av oss orkade lyssna på de usla bidragen som det vanligen är i Medolifestivalens deltävlingar... All skit släpps ju in nuförtiden när det är så många deltävlingar... Skit...


Filmen var visserligen också usel!!! Fast den hade rekomenderats...

Coming soon heter den... Se inte den... Skit...

Fick minsann revben också. Det satt helt rätt efter att ha slängt in hästarna!!  


Idag är det så alla hjärtans dag... Skit...

Andra (eller är det tredje?) året den spenderas utan "hjärta" nu...

Alltså, jag är rätt så nöjd med singellivet i övrigt... Men såna här dagar hade det ju varit trevligt med en blomma eller lite choklad...

Ja, jag vet inte...

Egentligen skiter jag i vilket. Det är bara mammons uppfinning för att folk ska slänga pengar på onödigt skit!!
Ahh, who am I kidding?!

Klart som fan att man vill ha lite uppskattning... Som sagt... Skit...

Eller ja, skit samma!! Det är som det är...


Happy Valentine!   


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards