Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Positiv överraskning!

Av Caroline Olsson - 21 februari 2010 15:15

Ja, så såg man Melodifestivalen för första gången i år, igår...

Jag var inställd på att det bara skulle vara skit, eftersom det brukar vara det nuförtiden... Sen de började med alla småtävlingar kommer all skit med!

Man faktum är att jag gillade flera av bidragen!!


http://www.kristianstadsbladet.se/article/20100220/NOJE/302209971/1338/&/Timoteij-och-Darin-till-final


Timoteij hade ett härligt gung i sin låt, även om det var lite B att hon med dragspelet flyttade fingrarna uppåt när det blev ljusare toner... Uppåt betyder ju mörkare toner. Fast det är ju inte alla som vet, visserligen...


Darins låt var helt OK... Jag lyssnar mycket på texter, och den satt ju bra... Sen har jag faktiskt, insåg jag, ändrat lite inställning till Darin!

Innan har jag sett honom som en liten pattaglytt... hehe... Men han sjunger faktiskt förjäkla bra!!


Elin Lanto gick bort för min del... Som sagt, texten... näe... Getty går då också av förklarliga skäl bort. Visst fanns det en härlig känsla i den, men vi har ju ingen aning om vad han sjunger om... Näe...

Alcazar var väl hyfsade, men det börjar bli lite gammalt nu.

Vissa gillar trygghet, och visst är det skönt att veta redan innan på ett ungefär hur det kommer låta. Men nu räcker det faktiskt!! Jag börjar tröttna lite på dem.


Crucified Barbara var enligt mig de som rockade fett!!

Herrejävlar vilken bra låt!!


Även Erik var bra. Fast jag förstår inte riktigt vad de menade med att han förra året blev känd? Jag hade ingen aning om vem han var innan...?


Klart sämst var den där tjommen som var skådis...

När han tog ton tänkte jag för mig själv, OK jag sa det rakt ut eftersom jag aldrig kan knipa käft, att om han är en lika usel skådis som sångare är det ju inte konstigt att man inte visste vem han var innan...

Johannes Bah Kuhnke är ju annars ett namn man hade lagt på minnet om han gjort nåt bra...



 
 
Ingen bild

lissan

21 februari 2010 18:12

Hur får man tag på Er?
Här skriver man en lååååång intresseanmälan och får upp en sida vid skickat att ni inte är tillgängliga.????????????????
För övrigt verkar Ni för det jag tror på Djur som behöver hem (hur man nu fixar det) tarot, naturmedicin, magneter,secund hand mm. precis den person som jag är MEN som sagt HUR agerar jag om jag är intresserad av en omplaceringshund?


 
Caroline

Caroline

21 februari 2010 18:52

Hej! Hmmm, fungerar inte formuläret? Vad tusan har nu hänt med det...?
Du kan alltid maila, antingen via kontaktformuläret (det vet jag kommer fram, även om man ibland får ett felmeddelande) Eller på info@carolz.se eller carolz_84@hotmail.com

http://carolz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards