Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Caroline Olsson - 1 mars 2010 22:30

Ja, just nu är det lite rörigt...

Och körigt...

Jag trodde inte att den kommande veckan skulle bli så farligt upptagen, så imorse när det var dags att planera densamma fick jag mig en smärre chock då jag såg att det är fullt upp VARENDA kväll även denna vecka!!

I vanliga fall planerar jag på Söndagskvällen, men det hanns inte med igår!

Först körde jag till Jocke på en liten visit och hämtade mina stövlar sen i fredags... Satt och snackade en del, och kom fram till att vi nog inte dansade med varandra sen vi kom ut i fredags... På förfesten blev det dock en liten svängom!


Sen bar det av hem till Martin för lite filmmys!!
Mitt fullkomligt USLA lokalsinne lurade bort mig så totalt att det mycket väl kunde blivit en liten krock... eller flera... när jag försökte reda ut var jag skulle, hehe!
Men som den sanna topp-chaufför jag är redde jag ut situationen galant och bara 15 minuter senare var jag framme... 50 meter från där jag startade ungefär, hahaha!   

Ohh!! Jag FICKPARKERADE 2ggr!!! Eller ja... så trångt var det kanske inte, varken hos Jocke eller Martin, men iaf... Ficka som ficka, hehe! Mycket stolt är jag iaf!

Det blev "Sommaren med Göran", fasen vad bra den var!! Även om man mår lite dåligt för "Görans" skull emellanåt... Men jisses vad man känner igen sig i vissa saker, och det är ju det roligaste av allt, hehe!

Sen skulle jag egentligen kört hem, men jag var så trött, så vi stannade kvar i soffan och kollade lite på Myth Busters   

Sen började givetvis Grymma Verktyg också, och när det var slut (var det väl?)

gjorde jag en kraftansträngning utan dess like och lyckades faktiskt pallra mig upp!

Klockan var runt 23,50 och jag skulle upp vid 6 imorse... Starkt jobbat, Caroline!


Klockan ringde i vanlig ordning (vid 6 alltså) och jag gick upp, även det i vanlig ordning, vid 6,50   

Alltså, jag har ju flex, så det är ingen fara, men man vill ju komma iväg i vettig tid och sådär... Så det blev den vanliga proceduren... Gör mig iordning på 5 minuter, ut med Emil i 10...


Väl framme på jobbet var jag faktiskt hungrig... Lite grann...

Så jag försökte mig på lite av solrosfröna, men det hjälpte föga.

Funderade lite på en knäckis med keso, men till sist blev det ett äpple (intressant, va?)

Alltså, jag får nog se över mina matvanor ordentligt, tror jag... Först äter jag nyttigheter på jobbet, sen på helgen blir det det vanliga snasket... Sen tillbaka till nyttigheterna på måndagen. Det kan aldrig vara bra...

Alltsedan jag åt äpplet imorse har jag faktiskt inte mått så bra... Måste ha med det att göra, hehe!

Nej, men ärligt talat har jag småfrusit och mått lite kymigt hela dagen... Var faktiskt på väg att åka hem ett par gånger under dagen, men så var det möte med valberedningen ikväll, och det kändes för viktigt för att missa!

Så jag stannade kvar. Man kan ju inte gärna åka hem från jobbet och sen köra på möte...

Efter det skulle jag varit på möte med AK, men det skolkade jag faktiskt från!

Dels för att jag mådde pyton, och dels för att Emil inte hade varit ute sen kl 14.

Ahh...

Käkade lite onyttigheter när jag kom hem och började faktiskt må lite bättre, hehe! Kanske inte... Men jag har iaf både tvättat och renbäddat.

Ja, givetvis har jag huttrat under täcket i soffan också och tyckt oerhört synd om mig själv!   


Aja, nu ska jag iaf sova, så mår jag säkert bättre imorrn!
Jag har för tusan inte tid att vara krasslig nu!!!

Tydligen...



Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards