Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Caroline Olsson - 2 mars 2010 20:45

Jag gillar överraskningar, så jag har inget att klaga på...


Först ringde...

Nej, vänta här nu...

FÖRST sken solen redan när jag var på väg till jobbet!    Ljuvligt!

Den enda som kunde varit bättre, hade varit om jag orkat skrapa rutorna ordentligt innan jag körde, så jag hade sluppit stanna och göra det efter en bit...

Men, skyll sig själv lilla fröken latmask!


Sen ringde mamma.

Hon har maginfluensa, så hon kunde inte köra till Shiny idag...

Nehe, så jag fick köra till stallet själv ikväll.

Kan jag ju gott göra egentligen, eftersom det är min häst!


När jag så kom hem och kollade i brevlådan blev jag smått konfys...

Där fanns ett litet kuvert med texten "till Caroline" och ett litet påklistrat hjärta...   

VAD FÖR NÅGOT?!!    EN STALKER?!!!

Jaja, lite överdrivet resonemang, kanske... men man vet ju aldrig, hehe!

Nädå, det var från Karin som ska fira födelsedag. En inbjudan till festligheterna.

Jag blev inte 100% lättad... Lite besviken var jag allt att det inte var en friare, hehe!!


VÄLKOMMEN HEM!!!

Sa katten och lotsade mig in i TVrummet för att visa sin bragd!

"Titta så fint jag har gjort, baaaara till dig, lilla mamma"

Åhh... tack... kattafan...   


Här har vi alltså förövaren...

     


Fast vem kan vara arg på en sån liten sötis särskilt länge?

Men ändå... Lite tjurig är jag allt!! 

  


Sen är det ju så att hundmaten är ICAs egna, och kattsanden är Coops egna...

Men jag tänkte att jag skulle sluta med mitt miljöboveri och köpa allt på samma ställe istället...

Eftersom kattaskrället inte visat någon större hänsyn tänkte inte jag göra det heller! Han kan ha annan sand. Hellre det än att Emil ska ha annan mat!! Han som aldrig gör en fluga förnär!

Så jag körde till Kvantum, och fick en överraskning till!!

HUNDMATEN VAR SLUT!!

Typiskt!!

Så numera äter Emil Friskies... Katten har samma märke, så varför inte testa?

Som plåster på såren fick Emil ett ben att knapra på...


Testade en ny yoggi också... Naturell.

Inget för mig...

Tror jag skänker den till Rikard   


Jahh...

Idag är jag pigg som en lärka!

Kan ju bero på att Desperate Housewives börjar ikväll...

Eller på att det inte blev ett äpple till frukost imorse!

VÅGA VÄGRA ÄPPLEN!!!   

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards