Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Caroline Olsson - 3 mars 2010 21:48

Ja, det var det verkligen på frågesporten...   

Till mitt försvar vill jag börja med att förklara hur vår laguppställning såg ut.

Jag och tre karlar...


Man ser verkligen vilka ämnen som ligger en varmt om hjärtat på sånahär tillställningar...

Tävlingen hade 20 kategorier med 3 frågor i varje.


- Vi fick 0 poäng på frågorna som rörde tvätt... Man fick se 3 symboler (såna
  som finns på lappen i kläderna) och skulle förklara vad de betydde. 0 poäng,
  alltså...

  Så det är inte lönt att be mig tvätta!


- Full pott på kategorin "godis"


- Full pott på kategorin bilar, SAAB närmare bestämt...


SÅ, om laget bestått av enbart karlar kanske man inte hade behövt skämmas, men jag är nog allt en liten tösapåg... Eller, det vet vi ju redan att jag är... Men ändå... FY så pinsamt!

Ahh, det bjuder jag på!   




Av Caroline Olsson - 3 mars 2010 17:45

Idag har varit en fantastisk dag!!
Det allra bästa var att jag hittade min garagenyckel!!
SOM JAG HAR SAKNAT DEN!!

Jag var alldeles övertygad om att den skulle vara här inne någonstans, men så idag kände jag lite i facken i bilen...

Minsann, om den inte låg mellan förarstolen och mittenfacket!!!!

TJOHOOO!!!   

(Pessimisten i mig säger att det kunde lika gärna varit så med den saken, eftersom det är slut på snön nu... Men skit i det!)


Men det började redan innan...

Mamma ringde lagom till frukost, och berättade att hon var frisk igen, så jag slapp mocka idag   

Riktigt skönt, så jag slipper stressa!


Dessutom hade vi möte på jobbet, så det bjöds på vetebröd!!

MUMS!   

Mötet var dessutom riktigt intressant till en början.

Jag gillar vår VD på LB Hus!! Han är superbra!

Väldigt mån om att alla ska få möjlighet att föra fram sina synpunkter, och han vill alltid finnas till hands.

Han är rak och tydlig och tycks reda ut alla situationer...

Som sen som uppstod idag på mötet.

Det blev nästan obehagligt, men han klarade av att bevara alla berördas integritet och ändå svara på känsliga frågor. Han skötte det galant!!


P.g.a mötet fick jag dock jobba över en stund.

Det var väl inget livsviktigt att få gjort, men jag hade bestämt mig för att göra vissa saker innan jag gick hem, och envis som jag är SKULLE jag banne mig göra dem också!! Så jag stannade lite längre...


Nu ska jag snart iväg på byafrågesport, och representera S-föreningen där jag är kassör!


Ganska sleten är jag allt, men strunt i det!

Jag gillar att ha fullt upp!!
För ett par veckor sen hade jag 2 lediga kvällar, och jag höll på att avlida!!

Visst, ibland kan man tycka att det hade varit skönt, men sen blir man ju bara uttråkad!!

Frågesporten innebär också lite kakor, hehe!!


Jaja, nu ska jag snarka på soffan en halvtimme innan det är dags att gå iväg...




Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards