Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Caroline Olsson - 12 mars 2010 23:14

Det var väl en bra sammanfattning på kvällen?


Ikväll bjöd Daniel på mat   

Supergott, och jag fick faktiskt ner lite sallad till och med!


Sen var det dags för Let's dance!!
De skulle dansa BUGG!!! Tjohoo! Äntligen nåt jag förstår mig åtminstone lite halvdant på!!

Och kritiken lät inte väntas på sig! Jag gick ut stenhårt, redan med Willys danspartner. Hon satte ju inte ner hälen ordentligt!!

Ingen av de andra heller för den delen...

Claudia var visserligen duktig på det, men höfterna var ju inte med... Varken att vickas på eller till att vridas upp.   

Hon körde några kickar, men inte en enda hesitering!!
Också fick hon en TIA av Maria Öhrman!! Precis som jag fick i Shall we dance av henne!! NÄEE! Gormade jag!

Om hon skulle ha en tia, skulle jag MINST fått en tjuga   


Sen blev jag ju lite glad när Andy ringde och berättade att han minsann också var upprörd över deras dansstil!

Så fick jag lite beröm till på köpet, och fick höra att jag var mycket bättre än dem när vi körde vår tävling   


Ja, jag ska inte säga emot, hehe!!!

Skoj att prata lite, det var längesen nu... Tror jag våldgästar er en dag på en kopp kaffe och kollar till hur mycket Neah har vuxit till sig   


Ja, kvällen var hur som helt väldigt trevlig, även om jag var supertrött efter en lång vecka.

Tyvärr fick jag bege mig hemåt i vettig tid eftersom jag ska upp imorrn, och sen blir det möte, som följs av att hästarna ska in...

Så nu är det dags att sova!


Nighty night,

Sleep tight!!


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards