Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Caroline Olsson - 28 mars 2010 17:44

Ja, där sammanfattade jag Fredagen ganska bra!!

HAHAHA!

Jag har nog aldrig skrattat så mycket som i Fredags!

Vi skulle till Sommarlust för att svänga de lurviga lite när Zekes spelade.

De var grymma, och jag dansade så mycket att jag knappt kan gå idag p.g.a en HEMSK träningsvärk!!

Men bra gick det!


Sist vi var där missade jag och Jocke att dansa med varandra, och denna gången hade vi dyrt och heligt lovat varandra en dans... Men riktigt så blev det ju inte...

Haha!

Det hela började med att vakterna haffade Andy eftersom han hade stoppat några öl i fickorna. Så de sa till honom att han fick lämna dem i buskarna och komma in sen...

Sen stod jag och traggade med någon och hörde inte resten...

Rätt som det var hörde jag att han började nosa sig mot vakterna, och min tanke var bara "blanda inte in mig" hahaha... Så jag gick inåt och fick syn på hans bror som jag lovat att jag skulle lära några bugg-moves.

Sen ringde det, givetvis var det Andy som berättade att han inte fick komma in... Surprise!! Eller inte...

Jaha, så han tänkte gå in till stan och undrade om vi skulle med...

Näe minsjäl, sa jag. Vi ska dansa, som vi hade bestämt!

Ahh, ja vadå? hehe

Så försökte vi resonera lite med honom, men han tyckte bara att jag kunde hälsa hans bror att han minsann var en "jävla svikare" som han sa... hehe...

Jag svarade bara lugnt att "Ja, det ska jag göra. Vi ringer när det är dags att åka" haha!



Sen gick jag och Stoffe in och dansade!

Bra gick det också! Han lär sig snabbt och satte "handduken" hur bra som helst   


Sen fick vi dock reda på att Andy hade blivit handfängslad och förd till finkan!!

Hahaha! Pucko! (Jag säger inte detta argt, utan skrattar som fan när jag skriver det, men det vet alla berörda redan)

Jaha... Sen kom bomben!  "Jocke också"

JOCKE?!!! För helvete! Han är väl inte sån?!!

Hahaha, tydligen har han en liten okänd sida!

Han hade (enligt vakterna som jag för övrigt känner) börjat klättra på dem för att få in Andy! Pucko, du också! Haha...

Jockes verision är dock att han bara skulle få undan vakten så han kunde snacka vett i Andy. Vad som är sant vet nog ingen riktigt...

Sak samma.

Nu satt alltså inte bara en, utan TVÅ från förfesten i arresten...


Jag är nog ganska bra att ha med när det gäller sånt här. Jag stimmar inte upp mig och börjar hispa.

Det hjälper inte...

(I det avseendet är jag verkligen pappas tös)


Vi kunde inget göra åt saken, utan fortsatte dansa!


I pausen gick vi dock ut och ringde till polisen...

Så blev Stoffe lovad att om han själv var i vettigt skick när Sommarlust stängde skulle de släppa Andy, om han tog hand om honom!


När det väl vad löst kunde vi dansa vidare. Jocke och Andy satt i tryggt förvar och vi skulle lösa ut dem när tiden var inne...


När vi sen skulle hem hade vi minsann inte numret till skjutsen, så vi tänkte att vi fick gå upp till polisen...

måste man ju ha lite färdkost, och vi visste precis var den hade hamnat!!

Jahh, ut och hämta ölen och lite redbull/vodka i buskarna utanför och sen var vi redo!!


Då fick vi syn på bilen!!

Tjohooo!!

Vi slapp gå!
Tydligen var det bestämt innan att hon skulle hämta oss 1,30 på natten när det var slut...

Så vi fick skjuts!


Väl framme på polishuset, innan vi gick ur bilen sa jag lite egotrippat

"Näe, för helvete!! Jag är politiker!! Jag kan fan inte hämta ut några fyllehundar!! Hur skulle det se ut?!!"

Sen tog nyfikenheten överhanden, och jag tänkte att något skit måste de ju ha att gräva fram när man "blivit stor", och om detta skulle vara det värsta, så kan jag bjuda på att jag känner två fylletrattar!

Skämt åsido... Aja


Så vi gick in.

Stoffe var lite nervös för att Andy skulle bli tjurig... Eftersom vi inte tänkte följa med till stan... Då sa jag lugnt och stilla i vanlig ordning, att om han är nosig säger vi bara till dem att sy in honom igen, så hämtar vi honom imorrn vid middagstid! HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Ja, minsjäl!

Hahaha...


SEN KOM DET BÄSTA AV ALLT!!!

Jag glömmer ALDRIG synen av dessa två ligister när de kommer lommandes rödögda, yrvakna och sjuuukt nöjda över att ens få komma ut!!
HAHAHAHA!!!

Ni skulle sett dem!!

Jag skrattade nästan så tårarna rann, och det gör jag fortfarande när jag ser det framför mig!


Ja, herrejävlar...

Tack pågar, för att ni bjöd på ett underbart skratt och minne för livet!

Ni är fan helt underbara, era knäppgökar!!

Hahaha!!


Ja, detta kunde ju blivit en orthört pinsam situation för alla inblandade.
Man kunde stressat upp sig och fått hela kvällen förstörd, men inte då!

Det beror helt på hur man väljer att hantera det.

Jag tyckte mest att det var fantastiskt roligt, och var helt nöjd med att det inte var jag som blev insydd!! Hahaha!


Usch, ja...

Sen blev det lite nattamat på Bajonetten... Den pastan och köttfärssåsen äter jag aldrig mer! Fy vad det körde i magen sen!

Näe, minsann...


Klockan 6 somnade jag... Uhh...

Så är det när man är med traggerövar som är likadana som en själv!

Dessutom började jag asgarva varenda gång jag höll på att somna eftersom jag kom att tänka på fylletrattarna!!

Ja, jisses...

Sicken kväll...


Så jäkla skoj!!


Och du, Jocke!

Nästa gång SKA vi dansa!

Då ger du faen i att åka in! Hahaha


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards