Alla inlägg den 10 april 2010

Av Caroline Olsson - 10 april 2010 15:24

Vi är inte kloka... inte någon av oss...

Vad fanken är vårt problem egentligen?!

Två snygga och urtrevliga tjejer som inte själva fattar vad vi är värda! Eller hur tjejen?   


Näe minsjäl...

Vi kan minsann peppa varandra och säga till hur man borde göra, men lyssnar inte på oss själva! Och vi vet PRECIS varför...

Men ändå.........

Igår kämpade jag stenhårt med lilla S för att få henne att göra det vi pratat om sen ett tag tillbaka. Hon hade bestämt sig för att nu var det dags!

Men minsann om det inte kom ett mess lite senare om att hon inte var säker på att hon ville längre, haha!
Jag känner så väl igen det!!

Vi är precis likadana!!
Också försöker vi skylla på var sin annan!

Det håller minsann inte längre nu!

Jag har i alla fall en deadline för när jag säger stopp!

Situationen ändras då, så då räcker det!   

Men S har inte det lika "bra"...

Vi har nu skakat hand på att hon tar samma deadline som jag, haha!

Det goda försök hon gjorde igår verkar inte gett något större utslag, men misströsta icke!!

"Provkör nu den andra bilen!! Har du tur funkar den bättre än den gamla, så kan du skrota den helt sen!"

Jahh, bil och bil, men du vet vad jag menar kexet!   

Jag ska nog fasen peppa dig sen, när vi gjort vad vi ska, sen tar vi en rejäl fest och sen ut och röjer!! Det förtjänar vi sen!!   



Igår bjöds det på middag i Bromölla!

Korv stroganoff, fasen så gott!! Tusen tack till Surre, Mattias och Gabriel för en supertrevlig kväll!      Och det där vi snackade om... hrm... lite hysch pysch... så inget om det på fejjan, OK?   


Emil hade busat med Tanja hela dagen och var så trött så när vi stegade in genom dörren! Gött! Han hade säkert haft en fantastiskt mysig dag!!

Sen gick jag bort till Lone för att ta en promenad och prata om allt vi rört till under den senaste tiden och lite annat...


I förmiddags ringe S och väckte mig. Tack för det, det var ändå dags...

Vi hade ett välbehövt (som vanligt) samtal...

Så peppade vi varandra lite igen, så länge min röst höll, och när den så småningom la av var det dags att lägga på.

Lycka till ikväll!! Och kom ihåg att provköra bilen!!!

 

Nu är det dags att åka till stallet, sen blir det antagligen ett par iskalla hos grannen... mest för röstens skull (yeah, right)


Aja...

Hur det än löser sig, blir det till det bästa!

Man måste bara komma ihåg att välja lyckan, för man har alltid ett val...

Bara det att ibland väljer man fel...

Men inget är värre än att det går att rätta till!!

Vi klarar oss nog ändå!


Som sagt är vi ju ett par så jäkla snygga, trevliga och charmiga. Helt enkelt toppentjejer, så varför skulle vi inte klara oss?

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards