Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Caroline Olsson - 3 maj 2010 22:48

Ja, lite ovant är det allt...

Klockan närmar sig 23, och av allt att döma ser det ut som om jag skulle kunna somna vilken minut som helst.

Bilen står i garaget och lägenheten ekar tom utan telefonsignaler eller min traggiga röst i den ena änden och den där som blivit så allför välbekant och invand i den andra...


Jag har ju under flera veckors tid somnat med dig i örat...

Men inte längre...

Jaja, skyll sig själv lilla fröken. Hon har själv sagt det!!
Jisses, så lätt det är att vara kaxig, hehe!!


Igår blev det väldigt tyst när man kom hem efter att ha haft öronen fulla av ljud från bilar och ett sällskap på 10 pers!!


Så jag ringde till S... Vi traggade bort ett par timmar, och sen blev det tyst igen...

Döm om min förvåning när telefonen ringde väldigt sent... Det brukar bara vara en person som ringer så dags...

Denna gången var det J.

Givetvis började det med en uppiggande pik om att "jaså, det går att få tag i dig nuförtiden?!! Annars har här alltid varit upptaget eller inget svar hela kvällarna"

Haha!!! Ja, du... Det är allt slut med det nu. Tack för uppiggningen!!    

Just vad jag behövde...

Så fick jag somna med någon i örat den natten också!!!
Fast riktigt detsamma blir det ju inte... förstås...

Men strunt i det.

Det tar väl ett tag att vänja sig, helt enkelt.

Man är ju vanemänniska, som jag sa för ett par dagar sen...


Ikväll har L suttit här och traggat lite skit. Alltid trevligt efter en hektisk dag att ta en promenad, kolla lite på bönder, handla och snacka lite.

Jisses vad man hinner med mycket under en enda dag egentligen...


Nehe...

Dags att sova...

I vettig tid för en gångs skull, ser det ut som.

Vad tycker jag om det egentligen??

Näe, jag skiter i att tänka efter, det blir lättast så...

Natti!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards