Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Caroline Olsson - 24 maj 2010 16:39

Högertummen ska vara överst när man knäpper händerna!

Precis som jag sa från början...

Jag testade sätta den vänstra överst, och det gick precis som jag sa.

Åt fanders!!


På jobbet går det bra...

Är lite mycket bara.

Jag tog hem en hiskelig massa jobb i helgen. Fakturor som skulle sorteras, brev som skulle vikas och kuverteras.

Så körde det ihop sig lite mellan två vänner, så den ena kom hit och snackade lite... Visst, jag jobbade samtidigt, men det blev inte så mkt gjort som jag hade tänkt...

Men strunt i det.

Klart man ställer upp om någon behöver en.

Jag får helt enkelt skippa mötet ikväll & jobba lite till.

Vi ligger ju tajt på det även när alla är där, och nu hade vi sådan otur att en kollegas dotter fick vattenkoppor, och det tar ju lite tid att bli frisk ifrån...

Jaja, vi jobbar på så gott vi kan.

Ganska skönt att man kan ta hem det och göra det hemma, så man slipper sitta där halva natten. Det är ganska skönt att vila en timme eller två, så man får energi att fortsätta...


Näe... minsann...

Nu ska jag ta en tupplur på soffan, en halvtimme eller så...

Sen blir det lite jobb någon timme, och sen kommer Sofie...

Vi vet ju vad det betyder, vid det här laget...


Minsann, minsann...

Så kan det gå när man inte följer sin instinkt...

Jag sa nej, men lät mig övertalas... Dumt... Mycket dumt... Det gick ju ändå som jag sa...

Hehe, då har man lärt sig det!



Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards