Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Så jäkla skoj!!

Av Caroline Olsson - 31 maj 2010 23:45

Vår så kallade SPAweekend med syjuntan finns det mycket att säga om...

Alldeles för mycket för att det ska hinnas med nu.

Jag inväntar några bilder till, sen lägger jag upp blogginlägg dag för dag.


Så skoj som jag haft ikväll var det längesen jag hade!!   

Jag ska alltså skicka ner en födelsedagspresent till Håkan i Afghanistan...

Tänkte att han behöver ett gott skratt när han fyller år!

Så jag kom på den lysande idén om vad detta skulle innehålla redan i förra veckan... Bara en knäpp tanke som slog mig, hehe!

Sen fick jag bråttom när jag fick veta att postgången kan ta hela 8v!!

Så jag försökte rigga det hela igår... 2 av 3 delar gick bra...

Men inte den sista...   


Så tänkte jag att den enda som kan hjälpa till med detta påhitt är Sofie!

Hahaha!!

Vi är ju inte riktigt kloka, någon av oss!

Vi får våra idéer, och hon är precis likadan, haha!

Så självklart tyckte hon att det var en kanonidé och hjälpte mer än gärna till!   


Som vi har skrattat ikväll!!!

Så NU är det klart!

Fast den ena saken får prepareras under en natt till... Annars håller den nog inte så länge...

Ja du, Håkan...

Kan ju bara hoppas att du har lika skoj när du öppnar det, som vi hade när vi fixade det!   


Alltså, jag hade gärna lagt upp lite bilder, men det går inte an...

Jag vet ju att du är en flitig läsare av bloggen och vi kan ju inte riskera att du ser vad jag hittat på!   


Riktigt roligt var det iaf och jag tror det kan förgylla ett par tråkiga timmar där nere!

Förresten, det stöter väl inte på patrull nu när jag skrivit "nödpaket" på paketet???   


Nehe, mina vänner... Nu ska jag sova...

Så fort maten är klar...


Natti!

Dröm sött





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards