Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Hmmmmmmmmm........

Av Caroline Olsson - 11 juni 2010 16:17

Just nu är jag riktigt förvirrad...

Jag vet inte riktigt vad det är som håller på att hända........


Det började för en vecka sen.

Mitt i natten ringde Andy och frågade om han kunde komma hem till mig...

De hade tydligen tjafsat igen, vilket jag iofs visste eftersom jag fått ett par mess sedan innan från Malin........

Jaha, kl. 2,30 alltså... Jobb på fredagen...

Men mina vänner vet att dörren alltid är öppen, om de behöver det, så visst... Kom du.... *gäsp*


Nyckeln hade han kvar sen han lämnade Emil efter att ha passat honom när jag var i Polen, så han fick stränga instruktioner om att gå in, hämta sängkläder i klädkammaren och lägga sig på soffan UTAN att väcka mig från skönhetssömnen!


Sagt och gjort...


Jahapp...

Så nu bor han här...

Inget fel i det förvisso, vi har alltid trivts i varandras sällskap, men lite konstigt blir det ju... Aja, strunt i det. Jag har väl aldrig varit den mest aktiva på att dra hem karlar från krogen, så det blir ju inget problem    Annars är här ju ganska lyhört, så det hade inte räckt med att stänga en dörr eller så, hehe...


Aja, det går ju bra.

Vi hjälps åt med både mat och övriga hushållssysslor, så det funkar ju skitbra att få lite hjälp med det  


Så i Lördags var vi på Folkrace i Ripa, något som var planerat sedan länge...

Jag var ruggigt trött eftersom det där samtalet kom ganska sent i Torsdags, och sen var vi uppe tidigt på lördagen...

I en liten paus la vi oss ner på gräset, och jag fick vila mot honom...

Då kom där en och slängde ur sig en kommentar "jaså, är det kärleksparet??"

Hahaha!!
Ja, det kanske hade vat nåt?  Sa jag på skoj till Andy, hahaha!

Sen skojade vi lite om det fram & tillbaka, men ahh... Vi är ju så bra vänner, så det skulle nog mest kännas skumt....

Jag menar... Det är ju för tusan ANDY!! Haha, det skulle just sett nåt ut, hahaha...


Sen i Onsdags skulle mamma & Lena, numera kallade städakuten, rycka ut...

De tyckte det var dags för en storstädning här, och då fick vi INTE vara hemma!!

Stort tack, det blev superfint!!   


I alla fall... Andy kände för att åka till badhuset......................

Jag? Visa mig i BIKINI i STAN där man KÄNNER FOLK???!!!

Han är ju inte riktigt klok!!!!!!!!!!!!!!

Aja, vi kom inte på nåt annat, så så fick det bli   

Jag var väldigt anti....

Men minsann om det inte blev hur trevligt som helst   

Till en början var jag väldigt avvaktande, hehe...

Andy busade på som fasen och slängde sig från trampolinerna hej vilt, men lilla fega pärlan satt snällt och trampade vatten och vågade sig inte ens upp på ettan   

Efter lite drygt en halvtimme var det dags för bubbelpoolen! MYCKET bättre, tyckte jag   

Så satt jag bara och vred lite på huvudet, och tankeläsaren fattade genast att jag hade ont i nacken...

Så han hoppade helt enkelt upp på kanten och satte sig och masserade min nacke hur länge som helst    

Det var riktigt mysig, ska jag säga!!    


På kvällen tänkte vi kolla på film... Problemet var bara det att den fanns på datorn... Att slänga över den på minneskortet & plugga i DVD-spelaren tar typ en timme, så vad tusan... Vi tryckte ihop oss i min lilla 90säng och kollade på den...

Hur nice som helst! Jag är ju värsta mysgalningen, och tydligen är han likadan   

Jahh, efter 20 minuter tröttnade vi dock, så vi slängde ner datorn och somnade...

Längesen jag somnade på en arm på det sättet................

Jag märkte hur mycket jag har saknat det...........

Jahh.....

Jag vet inte..........

Det kanske kunde va nåt iaf?????????


En kompis jag pratade med om mitt lilla dilemma påminde mig om vad jag alltid sagt... "en förutsättning för att det ska funka i längden är att man dessutom är bästa vänner"     och det är vi ju.............   

 
 
Ingen bild

pys

11 juni 2010 18:36

kör så de ryker... så kan ni komma bort en dag å dricka öl :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards