Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Caroline Olsson - 16 juni 2010 23:41

Ja, jag är helimpad av karlskrället som flyttat in!!!


I Lördags tog han dammsugaren, så jag diskade...

I Måndags rensade han plattorna från ogräs (på framsidan) vem visste att det fanns plattor under allt ogräs???  Så jag klippte gräset...

Igår lagade han mat, och den skulle ni smakat!!! Ja jäklar i min låda så gott!!! Så jäkla gott!!! Han är ju bäst på att laga mat!!! Så jag städade i extrarummet...

Idag har han diskat...

Dessutom i Lördags när vi var hemma hos mina föräldrar på räkafton, och senare öl i badtunnan kom han med en läsk vid 00-draget....??

Jag trodde han hade ramlat och slagit sig, men när jag frågade sa han bara "näe, jag tyckte det räckte nu"


Alltså, detta stämmer ju inte alls med den bild man målat upp om honom till mig...

Enligt vad jag hört ska han vara lat, aldrig göra något i hemmet och en nedrans suput....? Så jag måste erkänna att jag är helimpad!!!


Ja...

Dessutom gillar han att mysa, precis som jag... Så han har fått stanna kvar inne i sängen :P

Ja, vadå??

Om vi båda gillar att mysa, varför ska han då ligga på soffan och få ryggskott och jag ligga själv i sängen och frysa?

Jag kommer inte på en enda bra anledning!!


Ja, va fasen... Jag tror minsjäl att vi slår till!!

Varför inte?

Bästa vänner är vi redan, och jag tror minsann att det finns goda utsikter att det skulle kunna funka även som något mer...

Varför inte? ;)

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards