Direktlänk till inlägg 20 december 2010

God service

Av Caroline Olsson - 20 december 2010 23:45

Likväl som jag kan spy galla över usla företag, såsom i mitt senaste inlägg om Telia, kan jag också utdela beröm till de som är bra   


Ett lysande exempel på förträfflig service är Maxi i Kristianstad.


Ikväll körde vi in med vår kolsyrepatron, som inte har fungerat särskilt bra...

Vi har bubblat runt 10 liter vatten (de ska hålla för ca 60) och haft den i runt en månad.

USELT!!   tänkte jag... Så jag eldade upp både mig och andy ordentligt och väntade mig att vi skulle få skälla lite, och sen åka därifrån, förvisso med en ny patron, men att vi då skulle varit tvugna att köpa den, trots att skiten inte fungerade...


Döm om min förvåning när vi förklarade problemet och tjejen i kassan log och sa "Ojdå, ja det händer att de läcker. De skickas ju fram och tillbaka och fylls på. Här får ni en ny"


SAY WHAAAAAAAT?!!!   


Inget kvitto hade vi, och för allt vad hon visste kunde vi ju ha bubblat som tusan med den där...

Men ändå "här får ni en ny"

 

DET kallar jag god service!!

Stort tack till Maxi i Kristianstad som verkligen vet hur man hanterar kunder, och alltid har lika god service.

Man önskar att fler företag kunde ta efter denna utmärkta förebild   

 
 
Ingen bild

Rebba

31 december 2010 14:06

Hej Carro!
Grattis till huset!! Jag kommer å hälsar på när jag kommer hem... ;-P Är i Stockholm nu över nyår sen åker jag ju på tisdag!
En rolig grej i bloggen, efter detta inlägget om maxi å det förra om telia...så vad ser jag på reklamannonsen här på bloggen, om inte en stor TELIA annons! AH!!!
KRAMAR och GOTT NYTT ÅR (i tunnan) ;-)

Caroline Olsson

11 januari 2011 20:38

Hahaha!! Ja, den där reklamen körs uppenbarligen med automatik!! hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards