Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Caroline Olsson - 24 januari 2011 18:49

Sorry alla grabbs... Denna tävling är för kvinntimmer!

Eller tja... Förresten, om ni vill vinna fina priser till era damer kan ju ni också vara med   


Jahh, jag fick ju testa de där krämerna jag skrev om för ett tag sen, och nu har jag fått lite priser att dela med mig av...


Såhär går det till...

Du ska svara på 3st frågor här.

Svaren mailar du till carolz_84@hotmail.com (så ingen kan tjuvkika på dem)

Sen skriver du en kommentar här i bloggen med en motivation om varför just DU ska vinna!

Svaren ska gå att hitta på www.cliniderm.se så surfa in där...

Det finns 4 vinster att skicka ut.

Vinsterna är gåvoboxar från Cliniderm med 6 testflaskor.

  • en Active protection day cream
  • en Barrier repair
  • en Optimal strength night cream
  • en Ideal balance skin tonic
  • en Ultra soft cleansing milk
  • en Age delay serum

OK.

Här kommer frågorna.


  1. Vem är utvecklingsansvarig för Cliniderm?
  2. Varför utvecklades Cliniderm?
  3. Vad gör att hudens talgproduktion ökar?

Sådär!

Forska på, och lycka till   

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards