Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Caroline Olsson - 18 februari 2011 19:30

Idag var det dags att åka till Lund med mamma.

Hon vågade inte ens fråga om jag ville följa med... Dumma lilla mamma!! Det är väl klart att jag följer med?!!

Jag blev faktiskt nästan lite förbannad på henne!

Det borde hon faktiskt begripa! Hon ställer alltid upp för mig, så det är ju klart att jag ställer upp för henne!!


Jaja, häromdan sa hon iaf att hon skulle dit idag, så jag frågade om jag skulle följa med...

- O ja! Vill du det?

Klart jag vill!!!


På jobbet gick jag in till chefen och förklarade läget igår.

Att mamma har cancer och jag skulle vilja följa med henne.

Min chef är nog bäst i världen! Jag sa att jag såklart jobbar in tiden på flexet, så det skulle inte drabba jobbet, där är så mycket att göra och jag vill ju inte lasta över det på kollegorna.

Han sa bara

- Ja, det är klart att du ska åka med henne! Jobba in tiden om du vill, men annars fixar vi det!

 

Så åkte vi dit.
De tog lite prover på henne och berättade vad som skulle hända.

På måndag ska vi dit igen.

Då ska hon sövas och de ska göra en ordentlig genomgång.


Ja, vi får väl se hur det blir...

Doktorn där nere lät lika positiv som den i stan, så man kan ju alltid hoppas...


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards