Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Caroline Olsson - 20 maj 2011 23:45

Kvällen började med en pizza på Katrins i goda vänners sällskap, sen vidare till bilträff på Preem.

Gissa vad jag fick provsitta?!!! En VIPER!!!!  

Allstå, den var SÅ GRYMMMMM!!! Ahh, så jäkla nice!
Den var så låg att det kändes som man satt på marken!! Men ändå så bekväm... Annars kan man ju tänka sig att det skulle vara svårt att ta sig in och ut från något så lågt, men nej... Det gick utmärkt!!
Kunde jag säkert tänkt mig att göra varje dag, om man kunde hostat upp sådär
300 000 kr i ett bräde...

Fast jag trodde ändå att de var dyrare... Aja, fint var det iaf!!

Efter en stunds dregel var det dags att dra vidare för lite race...

Tyvärr blev det ganska lugnt, och inte så många som körde, så vi stannade inte så länge...

Nu är det dags att sova, det blir en lång dag imorrn!

Natti!


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards