Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Caroline Olsson - 3 augusti 2011 10:35

Nick älskar att jaga flugor...

Han är nästan bättre än katten på det!!


Han och jag går här och letar, jag med flugsmäcken och han med sina stora käftar, redo att smälla igen dem över ett offer... Så går vi sida vid sida här hemma, bästa polare på jaktrunda  


Igår kväll satt han och spanade på en fluga ovanför Andys huvud. Då blev Andy lite skakis att han skulle missa, så han smällde den själv... Sen ramlade den ner och Nick fick den, för helt död blev den inte!!

SLURP!! sa det och så var flugan ett minne blott...

Ändå fortsatte han att glo efter den, så jag sa att "Nej du, nu har du ätit upp den. Man kan inte både äta flugan och ha den kvar    haha.....   

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards