Alla inlägg den 27 september 2011

Av Caroline Olsson - 27 september 2011 18:00

Idag körde jag uppom mamma en runda efter jobbet.

Eftersom det inte var besökstid fick vi träffas utanför istället...

Vi kom fram till att hon nog inte kommer hem imorgon, utan får bli kvar ett par dagar till... Så jag får köra upp med en bok till henne imorgon, tror jag...


Häromdan när hon hade så ont berodde det på att sköterskan gett henne fel medicin!!!

De har dubblat dosen morfin nu, så pillerna ska vara dubbelt så starka.

Eftersom de inte hade de starka hemma skulle hon ha dubbel dos av de svaga.

Men det hade missats!!!!

Inte undra på att hon hade ont!!!

Vad är det för personal?!!!

Men sen tänker jag... Att om det hade varit tvärt om, och hon hade fått för mkt hade det ju inte heller varit bra, så sköterskan tog väl det säkra före det osäkra...?


Men ändå...

Det är för dåligt!

Och det uppdagades inte förrän på ronden heller!!

Då fick doktorn reda på det av en slump, och sen hoppas jag att sköterskan fick sina fiskar varma och att en avvikelse skrevs på det hela!


Faktum kvarstår; mamma har ont och de gör ingenting... ren förvaring alltså.

Ska det fortsätta så tills hon ska till Lund den 6/10?!


Känns som om det är dags att kontakta patientnämnden snart....

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards