Alla inlägg den 30 september 2011

Av Caroline Olsson - 30 september 2011 18:30

Nu är hon trött på skiten.

Varför ska hon ligga på CSK till ingen nytta och ha ont?

Då kan hon lika gärna ligga hemma och ha ont, resonerar hon...

Jag håller fan med!

De gör ju inget ändå...

Proppa i sig smärtstillande gör hon lika bra himma!


Hon hade lite ont när hon skulle åka hem, men hem skulle hon!

Så Andy hämtade henne...

Hon blir så tacksam för minsta lilla, och tjatar om hur snälla vi är hit och dit...

Vad hon inte förstår är att vi inte hjälper till för att vara snälla utan för att vi vill!!

Det är ju min mamma för tusan!

Jag VILL ju göra allt jag kan för henne!

Andy känner likadant. Han känner ju lite att hon är hans mamma också... Så det är ju inte så konstigt om han också vill hjälpa till...


Man kan ju alltid hoppas att hon känner sig lite piggare av att komma hem...

Så nu får vi se hur det går.

Permission över helgen är ju alltid nåt!


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards