Alla inlägg den 13 november 2011

Av Caroline Olsson - 13 november 2011 20:00

Idag har vi varit hos våra pappor.


Vi började hos Jan-Erik, Andys styvpappa.
Där blev det kaffe och kaka en snabb vända.


Sen åkte vi till Nisse och Christel på middag.


Och till sist hem till min pappa på en kopp kaffe och lite tårta.


Hur säger man egentligen... Andys föräldrar är ju skilja, så har jag svärmor x 2 och svärfar x2 eller en svärmor och en styvsvärmor? Finns det ens nåt som heter styvsvärmor?

Vad säger man?
Eller säger man att man ska till svärmor med familj när man ska till hans biologiska mamma och svärfar med familj när det är hans pappa?    

Vad säger ni?


Jaja, sak samma.
Middagen var supergod hur som helst.


När vi kom hem till mamma och pappa blev jag lite förvånad att brorsan inte var där... Han brukar ju också komma hem på fars dag, men de hade inte hört nåt från honom.

Såg senare på kvällen att han hade skrivit grattis på fars dag på Facebook...
Jaja, de var kanske krassliga eller nåt...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards