Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Kunde man ju ge sig fan på!!

Av Caroline Olsson - 30 januari 2012 16:27

Som ni alla vet hatar jag, absolut HATAR att gå till gyn...


Dock tog jag mod till mig häromdagen och tog ett cellprov.

Jag hade nog räknat med att det skulle vara OK, men idag kom brevet...


"Du har cellförändringar..." blablablabla


Så nu måste jag dit och streta igen!!
Dessutom ska de knipa av bitar "in there" och skicka på analys...

Kanon alltså.

Gör ju säkert inte alls ont eller så...


Ja, det kunde man ju gett sig fan på!!
Varför skulle jag ta det jävla testet??


Visst, många visar förändringar som sen växer bort av sig själva...

Eller som går att fixa, men ändå...

Med min otur och med min mamma som dog i sån skit...


Nästa test visar väl att jag har samma skit som mamma, och då hoppar jag framför första bästa tåg.

Det bestämde jag mig för redan innan jag tog provet.

Det bestämde jag mig för redan när jag såg mamma lida...


Jag ska inte ligga och ha ont...

Jag ska inte bli matad...

Inte få bytt blöja...

Inte bli duschad på en jävla bår!!!


SÅ FAN HELLER!!!

Visar nästa test något skit så är det tack och adjöss...

Bye bye...


Skit samma...

Jävla skit...

Helvetes jävla skit...


 
 
Ingen bild

bella

30 januari 2012 19:07

Hej! Hamnade på din blogg av en slump efter att ha sökt på "cellprov", eftersom även jag är nervös inför första provtagningen. Känner att jag vill skicka en s t y r k e k r a m och hoppas verkligen att allt ordnar sig, att de växer bort av sig själv! Kram på dig fina du!

 
Camilla

Camilla

8 mars 2012 16:13

Hej Caroline! Det var väldigt länge sen vi hördes!

Jag gick för 2 år sen och tog cellprov, hade förändringar. Gick efter ett år och tog det där provet då de knipsar av (kändes INGENTING för de bedövar med spray först så oroa dig inte,d et är en liten liten minibit de tar!) och hade fortfarande förändringar. Det som är bra med att gå när man är ung är att de kan upptäcka det i tid ju... Jag hade förändringar men läkaren såg att det var extremt små. Så länge de håller sig så är det ingen fara. Det tar tid att utveckla värre och då ser de vart utvecklingen leder. Så försök att ta det lugnt (förstår att det är svårt med tanke på din mamma :( ) Mina är nu i allfall läkta och jag fick ett provsvar som sa att de inte såg några förändringar mer. Du vet ju vad min mamma jobbar med och hon sa att det är extremt vanligt med förändringar hos unga kvinnor...

Stora kramar!

http://www.sunnydiving.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards