Alla inlägg under november 2012

Av Caroline Olsson - 11 november 2012 16:45


     


Dethär mönstret har jag numera dille på! Jag bara stickar och stickar...

Blandade lite olika färger och virkade olika kanter för lite variation.

Himla sköna är de också, särskilt de jag gjorde i lovikagarn. Det slipper jag dock helst i fortsättningen för fy tusan vad tungt det blev till sist!!

Problemet är att jag har en massa lovikagarn över som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med... Förslag, någon?




 

Jag hade lite sånthär garn över också. Inget att spara på så det blev en halsduk.

Ganska skön faktiskt eftersom den är lite luftig också   




Behöver jag tillägga att det går utmärkt att beställa dessa saker?

Kommentera här eller lägg ett mail till tjolahopp84@gmail.com

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards