Alla inlägg under oktober 2014

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 20:45

Igår var det fest hemma hos Jocke...
Vi är ett gäng som går ut och dansar 1g/månad och har supertrevligt!
A tycker inte om att dansa, men har varit med inne och suttit i baren istället någon gång...
Ikväll ville han dock inte följa med in, utan skulle köra in mig och Sofie och sen köra vidare till stan och vara där under tiden, eftersom han skulle vara nykter.
Vad nu meningen skulle vara med att följa med över huvud taget då...?

Antagligen är det väl så att i början vågade han inte riktigt vara med mig utan lite alkohol... Han drack alltid en öl när vi pratade i telefon, och alltid när jag var hemma hos honom...
Eller är han inte alls intresserad av dessa fester egentligen, utan var med på den första (där vi träffades första gången) av en ren slump och har sent följt med för att jag skulle sova hos honom, och nu ville han bara att jag skulle sova där och se till att jag inte drog med någon annan hem, haha!!
Fast det skulle jag inte vilja ändå...
Nu när det funkar så bra med honom i sänghalmen vill jag ju inte dra hem någon annan, eftersom risken för att det skulle vara sämre än typ 99,9%... Minst..........

Jahh...
Jag skiter i anledningen, jag tycker det var kärt att han ville köra.
Fast om han nu bara var ute efter att jag skulle sova där kunde han lika gärna sagt det... Jag hade kunnat strunta i festen och bara vara med honom istället...
Vi har ju inte så lång tid kvar..............................................

........................

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 20:30

Jag har inte vågat rida sen det där med hästen hände...
Men jag måste...

Så A erbjöd sig at följa med som moraliskt stöd när jag tvingade mig till stallet...
Jag måste ju rida själv för att bevisa för mig själv att inget ont händer. Bara för den hästen bröt benet måste inte samma sak hända mig.........

Det var så gulligt... Att han ville följa med och stötta...
Han är verkligen en kanonkille!!! Mot mig iaf... Mot den där fjällan är han ju inte särskilt kanon...

Det är ju fan att det snart ska ta slut...
En sån kille träffar jag bara inte igen...
Han är precis som min gamla J... Fast bättre!! Han är lika glad och sprallig, lika bra - om inte bättre på att få mig på gott humör. Skillnaden är att nu kan jag uppskatta den glada sidan. När jag var ihop med J var jag så stel och trist själv och tyckte bara han var barnslig... Men jag har utvecklats... Och nu när jag träffar den här, som på nåt sätt är en uppgraderad verision av J kan jag inte få honom...
Med uppgraderad menar jag t.ex att istället för att skubba från skolan för att vara med J (vilket var varnligt på den tiden), ringer A och väcker mig varenda morgon så jag kommer upp i tid och kan köra till jobbet.
Alltså, det är som om jag fått en andra chans, med en kille som ändå är mycket bättre...
Fast chans och chans... Det är nog mer livet som visar vad jag gått miste om...
Den här måste jag ju släppa. Det var jag ju inte tvungen med J, där gjorde jag det iaf...
Eller är det en vink om att jag måste kämpa lite för denna?
Näe...
Allt löser sig som det från början var meningen...............................
Fast sårad kommer jag att bli, det känner jag...

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 20:15

Ja, jag var hos A ikväll igen...
Det är ju fan att situationen är som den är...
Fast ganska bra ändå...
Han verkar ju vara en liten player, som inte kan hålla sig till en iaf... Så om vi skulle gått in i nåt hade han antagligen satt på någon annan också, så hade jag blivit sårad för det....
Näe, då är det bättre att veta om spelreglerna från början, och dessutom är det ju snart slut på det hela...
Aja, det blir nog bra med det.

Allting löser sig som det är meningen...
Jag flyter med...
Och försöker hålla känslorna i styr....

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 20:00

Idag var jag med om något hemskt...
Jag såg en häst springa omkull så illa att den fick avlivas på plats...

Det var så hemskt!!!
Jag bröt ihop totalt och sket i att mocka och allt.
Jag bara körde hem. Väl hemma ringde jag till mamma som körde och mockade till mig. Jag klarade inte av att se fler hästar...

Så messade jag A att jag inte kunde komma ikväll. Jag kände inte för att göra något alls, mer än att bädda ner mig under täcket och stortjuta...
Så jag kände såklart inte för att pippa heller... Och då var det inte lönt att köra dit, tyckte jag.

Då skickar han som svar "Men du kan ju komma ändå och snacka om du vill :) puss"
Så söt är han....... Tydligen vill han träffas även om vi inte pippar.....?
Förstår inte riktigt varför... Det där med att han tycker om mig mer och mer var väl bara för att få mig i säng igen?? Men jag har ju sagt till honom att han inte behöver hålla på så!!!
När han håller på sådär får jag ju bara känslor för honom.... Och vad tjänar det till nu när det bara är några ynka dagar kvar?????

Jag körde dit iaf och han höll om mig länge, länge............

Till sist pippade vi i alla fall, hehe.... Jag kunde inte låta bli!!
Jag blir på så gott humör när vi träffas! Han kan liva upp mig som ingen annan kan!!!
Fan också... Jag tycker ju om honom................
Vad fan ska jag göra????????

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 19:45

Idag var det dags för en liten sammankomst...
Ett gäng som är ett nätverk för vårt intresse träffades i stan för lite aktiviteter...
Efter en stund körde vi vidare till ett annat ställe och jag åkte med A, eftersom det var onödigt att köra dubbelt. Han skulle ändå på det hållet efteråt, så han kunde släppa av mig vid min bil.

Spfie var också med, så hon och jag gick en runda för att prata lite om våra "pysar" A1 och A2 alltså, hehe...

När det var dags att åka hem åkte jag med A till min bil.
Vi sa hejdå i hans bil, och kyssen jag fick kändes annorlunda på något sätt.
Den var liksom........... innerlig.... kan man säga.
Det var lite svårt att säga hejdå ikväll...
Fan... Jag skulle ju inte få känslor för honom hade jag lovat mig själv...
Men jag tror att det är just det som håller på att hända................

Jaja, tur att det snart är slut på det.

Efter en stund kom ett mess från Sofie.
"Hej! Vet du vad M sa när ni hade kört? Undrade om ni hade åkt så sa jag ja... Så trodde ju han med att ni kanske höll på... Jag körde stenhårt på H, att det e din roliga kompis haha ja frågade varför ni skulle ha nåt ihop? Svaret blev: "ja, men han vill ju ha henne... Det sen man långa vägar!" Haha visst e det kul? Så du vet, det syns att han vill ha dig......"

Haha.... Hoppsan, det syns visst....
Fast det e ju kul att höra :)

Men ändå....
Fan...
Skönt att det snart är slut, men det hade varit skoj att se vad det kunde leda till annars.........
Jag är så avslappnad med honom..........
Det är ju fan också, att när man väl träffar någon man klaffar med ska man inte kunna få honom............
Fan............

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 19:30

Vad är det som håller på att hända med mig?????
Jag skulle på möte ikväll och trodde att det skulle ta mer eller mindre halva natten, så jag hade sagt till A att jag antagligen inte skulle komma ikväll.
Men jag skulle höra av mig när det var slut...

Till min stora förvåning var mötet slut redan strax efter 19.
Jag messade till A och frågade om han hade kaffet klart, hehe.
Han fattade nog inte riktigt vad jag menade, för han svarade bara att det hade han inte... Så jag skrev igen att: sätt på det då!!
DÅ fattade han och ringde och frågade om jag skulle komma....

Ja, det konstiga är att när jag messade honom kände jag en känsla jag inte känt på länge, länge...
Det var... ja, jag vet inte riktigt... Lycka, tror jag... En sån där glädje så det bubblar långt nerifrån magen och upp i halsen...
Varför vet jag inte, innan har jag inte sett fram emot det på det viset............?
Börjar jag få känslor iaf??
Lyckas jag inte stänga av dem längre nu???

I all hast glömde jag bort lilla mamma som jag lovat en sak... Så hon blev väldigt stött i kanten...
Lilla mamma.... Henne brukar jag inte svika så...
Jag vet inte...
Men jag tror tyvärr att jag börjar få känslor för honom iaf...
Tur att det snart är slut med våra möten... Denna nivån kan jag inte hålla det på mycket längre till..............................................

...........

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 19:15

Ikväll har jag varit på kurs...
När jag var på väg hem ringde A...
Han tyckte att jag skulle komma dit, men klockan var runt 20,30 så det tänkte jag inte göra.
Han är verkligen angelägen om att träffas!! Han tycker alltid att jag ska komma, men jag tycker inte det är lönt om klockan är så mycket...
Så jäkla kåt kan väl inte människan vara????
Eller varför vill han annars träffas?

Näe, jag körde hem...
Han kan gott hållas på halster!
Men det är klart... Han vill väl passa på innan han flyttar ihop med henne. Han vet ju att jag inte ställer upp mer sen.
Stackars henne..............................

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 19:00

Igår var det lite fest hos grannen...
Så messade jag lite fram och tillbaka med A, såklart...
Nu har jag ju fått reda på att det inte alls är så att han hälsar på barnen när han känner för det...
Nej, nej. De är visst ihop, eller det är åtminstone hennes definition av saken, och han är där på helgerna. Knullar säkert också... Med den fula fan... Örk...
Sak samma.
Han var där iaf, och när jag gick hem och bytte om smet han ut och ringde...
Fan va B!! Där sitter hon och tror att allt är frid och fröjd också smyger han iväg för att ringa till sin leksak.... :O
Aja...
Vi pratade en god stund iaf och plötsligt frågade han vad jag kände för honom...???
HUR SÅ?!! tänkte jag... Vad skulle det spela för roll???
Jag vägrade iaf säga nåt, och när vi hade lagt på kom ett mess
"Jag vet inte hur du känner men jag tror jag börjar tycka om dig mer och mer för varje dag :) puss"
Jaha?? Jaså??
Va fan gör han då där??? Kan man ju undra...........

Jag svarade helt enkelt att jag skulle utan bekymmer kunna bli galet förälskad i honom, men att jag har lärt mig att stänga av mina känslor, och eftersom vi båda (numera) vet att de kommer flytta ihop gör jag just det. Jag tänker då inte stå med krossat hjärta om ett par veckor!!

För så är det...
Jag skulle kunna bli oerhört förälskad i honom. Vi har så roligt alltid, han gillar att mysa och han är den enda som kan få mig kåt!! Andra kan göra vad som helst, inget funkar, men bara han rör vid mig är jag redo att sätta på!!!

Men nej...
Jag tänker inte stå där förkrossad när han överger mig för den fula subban!!
Icke!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards