Alla inlägg den 4 april 2015

Av Caroline Olsson - 4 april 2015 22:45

Idag passade jag på att mysa och busa med Nathalie.

Jag har precis stickat klart en poncho till henne, som matchar mössan och torgvantarna hon fick för ett tag sen.

Så kände jag för att göra något vettigt istället för att bara sitta hemma och glo.

Tänkte att jag skulle skriva till Pernilla på facebook, och när jag gick in där såg jag att jag som vanligt var lite förvirrad! Skit också!! Hon fyller ju år!! Och det hade jag såklart glömt!!

Aja, sak samma.

Jag ringde iaf och grattade, men fick erkänna mitt misstag. (Jag är för dålig på att ljuga, så det är inte ens lönt att försöka).

Sa att jag helt missat det, men att jag tänkte komma över med Nattas poncho iaf.

Sagt och gjort. Jag ilade in till dem.


En stund pratade vi vuxna, men Nathalie hade något hon bara MÅSTE visa sin faster på rummet.

Så vi kilade in där.

Vad hon skulle visa är fortfarande lite oklart, hon ville nog mest få lite egentid, hehe.

Men hon spelade en skiva med "Bacillakuten" (tror jag... Finns det nåt som heter så?) och vi fnissade lite åt diverse kiss- och bajshumor-låtar.

Sen blev det ett otal gymnastiska övningar och till sist däckade vi i hennes säng.

Efter en stund kom Pernilla in och undrade vad det var frågan om. Vi levde nog lite rövare, haha!
Sjukt söt är hon iaf, och även om jag blev aningen utmattad var det också en energikick att träffa min lilla prinsessa   


 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards