Direktlänk till inlägg 4 april 2015

Mys och bus!

Av Caroline Olsson - 4 april 2015 22:45

Idag passade jag på att mysa och busa med Nathalie.

Jag har precis stickat klart en poncho till henne, som matchar mössan och torgvantarna hon fick för ett tag sen.

Så kände jag för att göra något vettigt istället för att bara sitta hemma och glo.

Tänkte att jag skulle skriva till Pernilla på facebook, och när jag gick in där såg jag att jag som vanligt var lite förvirrad! Skit också!! Hon fyller ju år!! Och det hade jag såklart glömt!!

Aja, sak samma.

Jag ringde iaf och grattade, men fick erkänna mitt misstag. (Jag är för dålig på att ljuga, så det är inte ens lönt att försöka).

Sa att jag helt missat det, men att jag tänkte komma över med Nattas poncho iaf.

Sagt och gjort. Jag ilade in till dem.


En stund pratade vi vuxna, men Nathalie hade något hon bara MÅSTE visa sin faster på rummet.

Så vi kilade in där.

Vad hon skulle visa är fortfarande lite oklart, hon ville nog mest få lite egentid, hehe.

Men hon spelade en skiva med "Bacillakuten" (tror jag... Finns det nåt som heter så?) och vi fnissade lite åt diverse kiss- och bajshumor-låtar.

Sen blev det ett otal gymnastiska övningar och till sist däckade vi i hennes säng.

Efter en stund kom Pernilla in och undrade vad det var frågan om. Vi levde nog lite rövare, haha!
Sjukt söt är hon iaf, och även om jag blev aningen utmattad var det också en energikick att träffa min lilla prinsessa   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards