Direktlänk till inlägg 4 juli 2015

Killebom!

Av Caroline Olsson - 4 juli 2015 03:15

Ja, jisses sicken kväll! 
Jag flexade hem lite tidigare för att åka till Killebom.

Det blev en drink och någon shot hemma hos Anders och Martina innan vi åkte vidare till Oskar i Sölvesborg.


Väl där slog vi oss ner i soffan, och när vi kom ut i köket för att hämta ny dricka stod där plötsligt en riktig snygging!   


Efter en stund satt så även han i soffan, och sen snackade vi hela kvällen?!

Nu kan man ju undra... Början min karlaskygghet lägga sig???
Eller är vissa undantagna för att de är sjukt snygga? Är jag så ytlig??
Jag har faktiskt ingen aning, men trevligt som tusan var det iaf   


Snart kom Oskar med en kaffe och jag frågade om det var cointreu i det... Nix... Men han vinkade att jag skulle följa med, så det gjorde jag.

I köket kom han med en flaska   

SJUKT gott!! Man ska alltså ha svart kaffe, i med en skvätt cointreu också lite grädde uppe på... SLURP! så var den nere


När vi skulle ut på stan kom jag och "herr snygg elektriker" ifrån varandra. Tja, allt är inte ämnat att ske. Det var en trevlig stund och ett sjuhelsikes framsteg för mig att prata med en karl jag inte känner, så jag var ganska nöjd ändå.


Vi hittade Rundellas tält och ställde oss mitt i smeten och dansade.

Tillochmed jag dansade istället för att stå still och glo! Woho   

Rätt som det var dök hunken upp igen, från ingenstans!

Varmt som tusan var det, och när han frågade om jag skulle med och bada (!!!!) var jag på vippen att svara "JA!!

Jag menar, vad fan... Carpe Diem, YOLO och allt det där... En sjukt snygg kille en sjukt varm natt, varför inte?!

Men nej...

Där kom fröken pryd in i bilden. Någonstans i bakhuvudet hörde jag min vettiga sida säga "Icke!! Det där GÖR du bara inte!!"

Nä, så jag skickade iväg honom och hans kompis för sig själva och stannade vackert kvar med de andra.

Tyvärr... Eller tack och lov...? Det får jag aldrig veta. Fast jag är rätt nöjd med det beslutet ändå, hehe!


Kvällen gick, och framåt slutet sprang vi på Nicke.

När Martina och frida gav sig av för att käka langos fastnade jag med grabbarna och fortsatte snacka skit.

Fridas mamma hämtade oss så vi kom hem (hyfsat) säkert, haha!


Hemma vid mitt for Anders och Frida ut ur bilen för att busa, men de misslyckades helt och flydde efter någon minut in i bilen igen   

Jisses, sicka galningar!

Det konstiga är att jag knappt är trött?!
Annars brukar jag börja gäspa vid 00-draget, men inte idag...

Fast det är klart. Så som jag överraskat mig själv med både karlar och dans ikväll är väl energin på topp!
Får se hur det är med den saken imorgon, hehe!

Nu ska jag iaf försöka sova lite...

Nöjd med kvällen   

   



#Killebom #Sölvesborg #Rundella #Fest #SnyggElektriker #KarlaskyggNoMore!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards